توطئه آشوب در کشور با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح ناکام ماند
کد خبر: 4170974
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
سرلشکر باقری:

توطئه آشوب در کشور با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح ناکام ماند

رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح گفت: دشمنان در روزهای گذشته وعده داده بودند کشور را به آشوب می‌کشند که با هوشیاری ملت و نیروهای مسلح توطئه آنان ناکام ماند.

سرلشکر پاسدار محمد باقری،  رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلحبه گزارش ایکنا از قم، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح در مراسم عهد سربازی که با حضور یگان‌های نیرو‌های مسلح، امروز، سوم مهرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه سالروز امامت و زعامت حضرت ولی‌عصر(عج) را به ملت ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنیم، گفت: مراسم عهد سربازی از سال آینده در تمامی رده‌های نیرو‌های مسلح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه اسلام به آخرالزمان مقدس و الهی است و در مکتب اسلام پایان بشریت پایانی همراه با امید و عدالت است که با قیام مهدی موعود(عج) شکل می‌گیرد، ادامه داد: این اراده خداوند است که مستضعفین بر زمین حکمفرما باشند و خداوند امام زمان(عج) را ذخیره الهی برای آینده بشریت قرار دادند.

رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح کشور اضافه کرد: این اراده خداوند است که مسیر اسلام ناب با وقوع انقلاب اسلامی تولدی دوباره یابد و در دوران امام راحل و مقام معظم رهبری با قدرت و استحکام به پیش برود و این پرچم به دست امام زمان(عج) سپرده شود.

باقری با بیان اینکه حکومت امام زمان(عج) حکومت صالحان بر روی زمین است، تصریح کرد: کسانی می‌توانند مدعی انتظار و قیام آن حضرت باشند که خود از صالحین باشند و در این سال‌ها ملت بزرگ ایران نشان دادند که امتی این‌گونه برای یاری دین خواهند بود؛ ملت ایران از هیچ حادثه‌ای هراس به دل ندارد و انقلاب اسلامی گامی اساسی برای زمینه‌سازی امر ظهور است.

وی با بیان اینکه علت اصلی خانه‌نشینی امام علی(ع) نبود یاران واقعی بود، افزود: انقلاب اسلامی حاصل ۱۴ قرن مجاهدت علما و شهدا بود که این انقلاب به دست امام راحل شکل گرفت تا زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت(عج) و تربیت جوانان و نسل صالح برای یاری آن حضرت باشند.

باقری تصریح کرد: معنای انتظار سکون و گوشه‌گیری و علاقه صرف به حضرت حجت(عج) نیست بلکه ایمان و حرکت جهادی و ایثار و فداکاری و کسب آمادگی است و ملتی که منتظر واقعی است نمی‌تواند در برابر ظلم سکوت کند و ملت ایران این امر را در عمل به اثبات رساندند.

رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در روایات آمده آن حضرت نبرد سختی با دشمنان خواهند داشت، اظهار کرد: حضرت حجت(عج) در این راستا نیازمند یارانی مجاهد، معتقد و فداکار است و نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در این مسیر گام بر می‌دارند.

باقری گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران اقتداری بی‌نظیر دارد و اگر روزی دشمنان جرئت حمله نظامی به کشور داشتند امروز با قدرت نیرو‌های مسلح دشمن فکر تجاوز نظامی به کشور ما را کنار گذاشته است و امنیت کشور علی‌رغم تلاش دشمنان مثال‌زدنی است.

رئیس ستاد مشترک نیروی‌های مسلح کشور با بیان اینکه دشمنان در روز‌های گذشته وعده داده بودند ایران را به آشوب می‌کشانند، یادآور شد: هوشیاری ملت بزرگ ایران و استحکام نیرو‌های مسلح در تمام کشور، نقشه‌های دشمنان را بر نقش بر آب کرد و توطئه آنان ناکام ماند و خدا را به خاطر امنیت کشور شاکریم؛ نیرو‌های مسلح کشور عهد خواهند بست که در برابر دشمنان سازش نکرده و با آنان مقابله کنند.

انتهای پیام
captcha