آخرین وضعیت مجروحان حادثه‌های نورآباد و فیروزآباد فارس
کد خبر: 4169905
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

آخرین وضعیت مجروحان حادثه‌های نورآباد و فیروزآباد فارس

استاندار فارس در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی شهرستان نورآباد ممسنی و فیروزآباد این استان، آخرین وضعیت آنان را بیان کرد.

عیادت استاندار فارس از مجروحان حادثه‌های نورآباد و فیروزآبادبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 28 شهریورماه با حضور در مرکز فوریت‌های پزشکی امتیاز و بیمارستان شهید رجایی، ضمن عیادت از مجروحین حادثه تروریستی نورآباد ممسنی و درگیری عوامل انتظامی فیروزآباد با شرور مسلح، از نزدیک در جریان روند درمان این مدافعان امنیت قرار گرفت.

وی در حاشیه این عیادت با بیان اینکه در حال حاضر 4 مجروح از این دو حادثه تحت نظارت و درمان قرار دارند، افزود: به لطف خداوند و تلاش کادر درمانی حال سه مجروح رضایت‌بخش است که امیدواریم طی روزهای آینده و با تشخیص کادرپزشکی ترخیص شوند.

ایمانیه تصریح کرد: متأسفانه یکی از مجروحین به علت شدت حادثه در وضعیت نامناسبی قرار داشت که پس از اعزام به این بیمارستان، با تلاش کادر پزشکی نسبت به شب گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد و امیدواریم این مدافع امنیت نیز، هرچه سریع‌تر بهبود یافته و به دامن خانواده و عزیزان خود بازگردد.

نماینده عالی دولت در فارس از تلاش، درایت و دلسوزی کادرپزشکی قدردانی کرد و افزود: گزارشات انجام شده و مشاهدات فعلی حاکی از اقدامات به موقع، صحیح و با اتکا به علم و دانش است که این نیز جای قدردانی و تشکر دارد.

استاندار فارس در حاشیه گفت‌وگو با مجروحین این حادثه، ضمن ابراز همدردی با آنان و خانواده‌هایشان گفت: قطعا هر حرکت تروریستی و هر شرارتی با پاسخ قاطع نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در حمله کور دو نفر در شنبه شب گذشته به نیروهای بسیجی در شهرستان نورآباد ممسنی ۴ نفر از نیروهای بسیجی مدافع امنیت زخمی شدند که ۲ نفر از این عزیزان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

همچنین در درگیری اشرار مسلح با پرسنل نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد، 3 نفر از پرسنل انتظامی مورد اصابت قرار گرفته‌اند که یک نفر از این عزیزان در شهرستان تحت مداوا ست و 2 نفر دیگر به شیراز منتقل شده و مراحل درمان خود را طی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha