نخستین یادواره شهدای «آبروی محله» در باروق برگزار شد
کد خبر: 4169546
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

نخستین یادواره شهدای «آبروی محله» در باروق برگزار شد

نخستین یادواره شهدای «آبروی محله» با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان در باروق برگزار شد.

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی فرمانده ناحيه مقاومت بسیج سپاه شهرستان باروق شب گذشته 26 شهریور در یادواره شهدای آبروی محله که در محله ستارخان این شهرستان برگزار شد، گفت: خوشبختانه روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی با تارو پود ایران اسلامی در هم تنیده شده است، که همین موضوع کشورمان را در مقابل آسیب‌ها و گزندهای مختلف مصون نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: هیچ کشوری نمی‌تواند حتی فکر این را بکند که به ایران اسلامی تعدی کند ولی لازم است، که این سبک زندگی و این افکار متعالی به نسل جدید کشورمان نیز منتقل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باروق با بیان اینکه، در این زمینه جهاد تبیین ضروری است و رسانه‌های جمعی باید به صورت جدی وارد عمل شوند، اضافه کرد: صداوسیما، مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی باید برای انعکاس ایثار و رشادت رزمندگان اسلام به صورت جدی وارد عمل شوند.

حبیبی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، گفت: این ایام در روزشمار رویدادهای مختلف کشورمان به معنای واقعی کلمه حائزاهمیت است، چراکه ملت بزرگ کشورمان هشت سال استقامت کردند.

انتهای پیام
captcha