کارگاه تخصصی مهارت‌های صداسازی در هنر تلاوت برگزار می‌شود
کد خبر: 4169349
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

کارگاه تخصصی مهارت‌های صداسازی در هنر تلاوت برگزار می‌شود

کارگاه تخصصی مهارت‌های صداسازی در هنر تلاوت به صورت غیر حضوری با تدریس غلامرضا شا‌ه‌میوه و حسن مختاری از اول مهرماه تشکیل می‌شود.

کارگاه تخصصی مهارت‌های صداسازی در هنر تلاوت

به گزارش ایکنا، دوره تخصصی مهارت‌های صداسازی در هنر تلاوت قرآن به صورت غیر حضوری و تخصصی با تدریس قاریان و داوران بین‌المللی غلامرضا شاه‌میوه‌ اصفهانی و حسن مختاری در مهرماه برگزار می‌شود.

این دوره که با ظرفیت محدود و ثبت‌نام در شهریورماه درحال انجام است، برگرفته از متد صداسازی CVT مبتنی بر ملزومات تلاوت قرآن ویژه آقایان و بانوان قاری قرآن بالای 18 سال، تشکیل می‌شود.

طی این دوره ضمن تحلیل اصوات بیش از 70 قاری و مبتهل مشهور جهان اسلام، آسیب‌شناسی صداهای کاربران همراه با ارائه تمرینات لازم زیر نظر اساتید فن و پشتیبانی تا پایان دوره انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرم با شماره‌های ۰۹۰۲۷۲۱۳۸۳۱ یا ۰۹۱۳۴۱۴۷۴۱۳ یا ۰۹۹۴۴۸۲۹۲۴۷ در ارتباط باشند. 

بنابر گفته حسن مختاری، قاری و مدرس قرآن اصفهان «متد صداسازی CVT از حدود 20 سال پیش توسط «کاترین صدولین» ساخته شده است که دربردارنده متدی جامع است و با هر طیف صدای قاریان، مداحان و خوانندگان سازگاری و تناسب دارد. این یک روش بین‌المللی برای آموزش صدا است که طی تحقیقات و بررسی‌هایی که من و استاد شاه‌میوه انجام دادیم به دلیل تناسب با هر طیف صدا، امکان بهره‌برداری بهتر و مطلوب‌تر از آن است.»

این دوره ویژه قاریان دارای سطح متوسط به بالا است که پس از ثبت‌نام و تکمیل فرم مربوطه، فایل‌ صوتی از سوی متقاضی ارسال می‌شود و سپس سطح‌بندی انجام و دوره آغاز خواهد شد. پیش‌بینی برگزاری این دوره طی بازه زمانی یک سال یا یک سال‌ونیم است.

همچنین دوره به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد و در صورتی که متقاضیان در شهر یا استانی بیش از 25 نفر باشند، دوره با دعوت از اساتید در سطح آن شهر و استان به صورت حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha