غبارروبی مزار شهید افراسیابی در «شهید سلام»
کد خبر: 4168744
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

غبارروبی مزار شهید افراسیابی در «شهید سلام»

شانزدهمین آیین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره چهل و هفت شهید این وزارتخانه در قالب طرح "سلام شهید" برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید علیرضا افراسیابی امروز چهارشنبه، ۲۲ شهریور؛ با حضور علی تن مشاور امور ایثارگران، خانواده معظم شهدا، مدیران و جمعی از مسئولان و کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم، حاضران با حضور بر مزار شهید افراسیابی یاد و خاطر این شهید را گرامی داشتند همچنین با ذکر فاتحه یاد شهیدان امیرحمزه خبازی از شهدای ستاد وزارتخانه و شهید ابوالقاسم امیدی را گرامی داشته شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: نباید فراموش کنیم هر چه که ما و نظام جمهوری اسلامی دارد مدیون خون شهدا است، این مراسم، غبارروبی مرقد شهدا به فرموده رهبر معظم انقلاب است و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

تن ابراز امیدواری کرد: در مسیری که قدم گذاشته ایم، شهدا از ما راضی باشند و توانسته باشیم راه همان عزیزان را ادامه داده باشیم.

آیین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز شهدای غیرکارمند وزارتخانه با هدف بزرگداشت مقام والای شهدا در قالب طرح سلام شهید به صورت هفتگی روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha