هم‌افزایی خیران و دولت برای رفع مشکلات شهرستان‌های جنوب فارس
کد خبر: 4167578
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
احمد وحیدی مطرح کرد:

هم‌افزایی خیران و دولت برای رفع مشکلات شهرستان‌های جنوب فارس

وزیر کشور در گزارش‌بندی نهایی خود در سفر به شهرستان‌های جنوبی استان فارس گفت: خیرین می‌توانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری هم به عمران و آبادانی منطقه کمک کنند که با هم‌افزایی خیرین و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌های این منطقه فراهم خواهد شد.

سفر وزیر کشور به شهرستان‌های جنوبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور شب گذشته پنج‌شنبه، 16 شهریورماه در سفر یک روزه خود به استان فارس به همراه استاندار و مدیران استانی در پایان حضور در شهرستان‌های جنوبی استان، در شهر لارستان گفت: در سفر امروز به شهرستان اوز، در کنار سرکشی به عزیزان زلزله‌زده، وضعیت خدمت‌رسانی را به‌صورت میدانی بررسی و در جلسه ستاد بحران با حضور استاندار فارس حاضر شدیم و تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی بیان کرد: اقدامات ارزشمندی تاکنون انجام شده است، البته مردم عزیز نیز خواسته‌هایی داشتند که با توجه به حجم آسیب به حدود ۶۰۰ خانوار تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

وزیر کشور افزود: در بعضی شهرستان‌های دیگر هم حاضر شدیم و جلسات خوبی داشتیم از جمله دیدار با علمای اهل سنت اوز داشتم که جلسه مفید و مؤثری بود و این عزیزان مثل همیشه با صفا و صمیمیت، همبستگی و وحدت خود را در منطقه با همه آموزه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند و حمایت‌های خود را مثل همیشه اظهار داشتند.

وحیدی ادامه داد: جلسه‌ای با خیرین و معتمدین شهرستان‌های لار و گراش نیز داشتیم؛ از مشخصات قابل ارزش در این منطقه وجود خیرین و معتمدینی است که اقدامات خوب و زیادی توسط آنان انجام شده و برای ادامه کار نیز اعلام آمادگی کردند البته خواسته‌هایی هم از دولت داشتند که حتما به آن ها رسیدگی خواهیم کرد.

وزیر کشور اظهار کرد: خیرین می‌توانند در حوزه‌های سرمایه‌گذاری هم به عمران و آبادانی منطقه کمک کنند که ان‌شاءالله با هم‌افزایی خیرین و دولت زمینه‌های بهتری برای شهرستان‌های این منطقه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha