50 غرفه فرهنگی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان قافله اربعین برپا می‌شود
کد خبر: 4167102
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
در قم

50 غرفه فرهنگی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان قافله اربعین برپا می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی ویژه مراسم پیاده‌روی جاماندگان قافله اربعین از سوی این سازمان و با مشارکت دستگاه‌های مربوطه در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سخنانی اظهار کرد: ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی از سوی این سازمان و با مشارکت دستگاه‌های مربوطه، گروه‌های جهادی، ستاد اربعین استان قم و اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم ویژه آیین پیاده‌روی روز اربعین حسینی(ع) برای ارائه خدمات به عاشقان اهل‌ بیت(ع) و جاماندگان کربلا در بلوار پیامبر اعظم(ص) استان برپا شده‌ است.

وی افزود: برنامه پیاده‌روی جاماندگان از قافله کربلا در شهر قم در شب و روز اربعین از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ شهریورماه برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: شروع خدمات موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) روز سه‌شنبه مصادف با شب اربعین از ساعت ۱۷ آغاز و برنامه پیاده‌روی دلدادگان حسینی(ع) روز چهارشنبه مصادف با روز اربعین از ساعت ٦ تا 20 انجام می‌شود.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه، 15 شهریورماه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و شروع ویژه‌برنامه‌های روز اربعین در مسجد مقدس جمکران از ساعت ١٧ از جمله برنامه‌های روز اربعین است.

انتهای پیام
captcha