مواکب اوقاف در مرز شلمچه و چذابه آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 4166020
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

مواکب اوقاف در مرز شلمچه و چذابه آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از مواکب اوقاف در مرز شلمچه و چذابه و مواکب نجف بازدید کرد و نحوه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از مواکب مرز شلمچه در استان خوزستان بازدید کرد. 

وی ضمن حضور در مواکب اوقاف در مرز شلمچه، خدمات ارائه شده در این مواکب را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: خوشبختانه هماهنگی‌های خیلی خوبی در مرز شلمچه صورت گرفته و با وجود اینکه حجم خیلی زیادی از زائران در حال تردد از این مرز هستند، هیچ مشکلی وجود ندارد مواکب آماده خدمت‌رسانی هستند و تردد نیز علیرغم حجم زیاد جمعیت با روانی انجام می‌شود و بعد از پارکینگ، اتوبوس‌ها زائران را به سمت پایانه می‌برند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل اظهار کرد: مواکب دو استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه مامور هستند، با پذیرایی و اسکان زائران به خوبی در حال خدمت‌رسانی هستند و فعالیت‌های فرهنگی نیز با حضور مبلّغان انجام می‌شود. 

وی ضمن بازید از مواکبی که در مرز چذابه هستند، افزود: دو استان خوزستان و یزد از سوی مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه در مرز چذابه حضور دارند. استان خوزستان زمینی را امسال در اختیار گرفته و در حال ساخت حسینیه و مجموعه پذیرایی برای اسکان زائران است که بخش زیادی از آن انجام شده و در حال حاضر نیز پذیرایی، اسکان و فعالیت فرهنگی در این موکب انجام می‌شود و فعالیت اوقاف استان یزد نیز در بحث پذیرایی، اسکان و اقلام فرهنگی بسیار قابل توجه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین، از مواکب اوقاف در نجف بازدید کرد و نحوه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را بصورت میدانی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام
captcha