حل مشکلات خانواده‌های شهدا وظیفه مهم دولت اسلامی است
کد خبر: 4164759
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

حل مشکلات خانواده‌های شهدا وظیفه مهم دولت اسلامی است

استاندار فارس، اهتمام به ارتباط با فرزندان و خانواده‌های شهدا و تکریم و تلاش در جهت حل مشکلات آنان را وظیفه مهم دولت اسلامی عنوان کرد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 2 شهریورماه در یادواره «پدران آسمانی» که به‌همت مجموعه انتظامی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، یاد شهدا را گرامی داشت و افزود: برگزاری چنین جلساتی بخش کوچکی از وظایف ما نسبت به شهدا و پاسداشت ارزش‌های آنان است.

وی همچنین اهتمام به ارتباط با فرزندان و خانواده‌های شهدا و تکریم و تلاش در جهت حل مشکلات آنان را وظیفه مهم دولت اسلامی عنوان کرد و خواستار توجه مسئولان به این مسئله شد.

ایمانیه با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏‌اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌‏شوند»، گفت: همچنان و تا قیامت نیز شهدای عزیز در حال دریافت رزق از خداوند متعال هستند و به آنچه از جانب خداوند دریافت کرده‌اند شادمان هستند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه انتظامی را از استوانه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: خون شهدا در راه نظام هزینه شده است و این هزینه، هم‌اکنون به سرمایه‌ای برای کشور تبدیل شده و یادگاران ایشان هم اکنون مسیر رشد، توسعه و ارتقای بیش از پیش نظام و کشور را در پیش گرفته‌اند‌.

وی تأکید کرد: جان برکفان نیروی انتظامی در مسیر برقرای امنیت و تامین آسایش ملت تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده همچنان در مسیر دفاع از امنیت مردم ثابت قدم هستند.

انتهای پیام
captcha