حمایت از نیازمندان در ایام عزای سیدالشهدا(ع)
کد خبر: 4164386
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵
حماسه هیئت/ 4

حمایت از نیازمندان در ایام عزای سیدالشهدا(ع)

بانوان در هیئت الزهرا(س) مسجد نورالمهدی در کرمانشاه با تأسی به کلام حضرت سیدالشهدا(ع) تلاش می‌کنند تا در راه خدمت به مردم قدم برداشته و به افراد نیازمند کمک کنند.

به گزارش ایکنا، چهارمین رویداد حماسه هیئت‌ به مناسبت فرارسیدن ماه محرم‌الحرام با محوریت همدلی، انسجام اجتماعی و نشر خوبی‌ها برگزار می‌شود. در این رویداد اتفاقات خوب و رویدادهای اجتماعی فرهنگی هیئت‌ها شناسایی و در گام دوم این اتفاقات داوری و ارزیابی می‌شود و برگزیده‌ها در سطح ملی حمایت می‌شوند.

در ادامه با یکی از طرح‌های ارسالی به پویش حماسه هیئت آشنا شوید.

مطابق روایات، امام حسین(ع) به خدمتگزاران راستین به مردم نوید می‌دهند که «هر کس اندوهی را از دل یکی از اهل ایمان بزداید، خداوند متعال غصه‌های دنیا و آخرت او را از میان برداشته و مشکلاتش را حل خواهد کرد». بانوان در هیئت الزهرا(س) مسجد نورالمهدی در کرمانشاه نیز با تأسی به این کلام حضرت سیدالشهدا(ع) تلاش کردند در این راه قدم برداشته و به افراد نیازمند کمک کنند. 

هیئت الزهرا(س) در ایام عزاداری حسینی توانسته با توزیع بسته‌های معیشتی اعم از گوشت، برنج و ... میان افراد نیازمند و خانواده‌های تحت پوشش، کمی از فشار معیشتی را از دوش هموطنان در این استان بردارند و به مؤلفه همدلی را از طریق هیئت به جامعه منتقل کنند.

انتهای پیام
captcha