فراخوان مقالات «دین، فرهنگ و ارتباطات» منتشر شد
کد خبر: 4163865
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

فراخوان مقالات «دین، فرهنگ و ارتباطات» منتشر شد

فراخوان مقالات برای انتشار ویژه‌نامه «دین، فرهنگ، ارتباطات و توسعه ایرانی – اسلامی» به همت اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه منتشر شد.

فراخوان مقالات «دین، فرهنگ و ارتباطات» منتشر شدبه گزارش ایکنا؛ فراخوان مقالات برای انتشار ویژه‌نامه «دین، فرهنگ، ارتباطات و توسعه ایرانی – اسلامی» به همت اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه و با همکاری نشریه‌های «دین و ارتباطات» و «پژوهش‌نامه فرهنگ و رسانه» منتشر کرده است.

از محور‌های موضوعی این فراخوان می‌توان به توسعه «فرهنگ، توسعه فرهنگی و فرهنگ توسعه»، «نسبت توسعه و دین، فرهنگ و ارتباطات ایرانی – اسلامی در ابعاد گوناگون اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، انسانی و زیست محیطی و ...»، «سندپژوهی توسعه با رویکرد فرهنگی – اجتماعی» با زیر موضوع «بررسی انتقادی اسناد توسعه» و «پیوست‌نگاری فرهنگی – اجتماعی طرح‌های توسعه»، «توسعه و رسانه» با زیرموضوع «چیستی، ضرورت و ابعاد پیوست‌نگاری رسانه‌ای طرح‌های توسعه»، «بازنمایی توسعه در رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی»، «توسعه و ارتباطات» با زیر موضوع «توسعه ارتباطی، ارتباطات توسه و توسعه و ارتباطات میان فرهنگی و بین‌المللی» و «مطالعات تطبیقی توسعه در بستر فرهنگی جوامع مسلمان و کشور‌های اسلامی» اشاره کرد.

پژوهشگران می‌توانند چکیده اولیه مقالات خود با موضوعات یادشده را به cdstt@isu.ac.ir ارسال کنند. مهلت ارسال چکیده اولیه نیز ۱۵ شهریور و مهلت ارسال مقاله پایان مهر ۱۴۰۲ تعیین شده است.

یادآور می‌شود، مقالات در صورت احراز شرایط نشریه‌های علمی پژوهشی در فهرست انتشار قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha