تشکل‌های مردم‌نهاد بازوان اجرایی میراث فرهنگی هستند
کد خبر: 4162179
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس:

تشکل‌های مردم‌نهاد بازوان اجرایی میراث فرهنگی هستند

سیدمؤید محسن‌نژاد با بیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد بازوان اجرایی میراث فرهنگی هستند، گفت: همواره کوشیده‌ایم با برگزاری نشست‌ها و‌ اتخاذ رویکردهای مشورتی و تسهیل‌گری از ظرفیت‌ و توان سمن‌ها برای حل چالش‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان استفاده کنیم.

سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس امروز، 22 مردادماه با اشاره به فرارسیدن روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گفت: سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد بازوان اجرایی میراث فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: تعامل هدفمند و مستمر با تشکل‌های مردم‌نهاد، از اولویت‌های اصلی این اداره‌کل است که همواره کوشیده‌ایم تا با برگزاری نشست‌ها و‌ اتخاذ رویکردهای مشورتی و تسهیل‌گری از ظرفیت‌ و توان سمن‌ها برای حل چالش‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان استفاده کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با تبریک این روز به همه فعالان عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی گفت: در جهت استفاده هرچه مطلوب از ظرفیت‌های علمی و اجرایی تشکل‌های مردم‌نهاد در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رویکرد این اداره‌کل مشارکت هرچه بیشتر با فعالان این عرصه است.

انتهای پیام
captcha