جهاددانشگاهی با القای فرهنگ «ما می‌توانیم» در مسیر سرافرازی ایران اسلامی گام برداشته است
کد خبر: 4161099
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

جهاددانشگاهی با القای فرهنگ «ما می‌توانیم» در مسیر سرافرازی ایران اسلامی گام برداشته است

140 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی ضمن حمایت قاطع از توسعه فعالیت‌های این نهاد انقلابی اعلام کردند جهاددانشگاهی با القای فرهنگ «ما می‌توانیم» در مسیر سرافرازی ایران اسلامی گام برداشته است.

بیانیه نمایندگان مجلس

به گزارش ایکنا در جریان جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 17 مردادماه، مجلس شورای اسلامی 140 نفر از نمایندگان بیانیه‌ای در حمایت از فعالیت جهاددانشگاهی صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

جهاددانشگاهی نهادی برخاسته از انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری جزء معدود رویش‌های اصیل خود انقلاب است. در 42 سال فعالیت تبلور اراده و تلاش جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش و فناوری، فرهنگ و آموزش‌های توأم با مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی بوده است. جهادگرانی که 42 سال فعالیت مداوم در تلاش برای پیمودن مسیر توسعه و پیشرفت کشور با فرهنگ جهادی بوده‌اند تا با حرکت در مرز علم، تبدیل علم به فناوری و تجاری‌سازی و کاربردی کردن فناوری‌های تولیدی با القای فرهنگ «ما می‌توانیم» در مسیر سرافرازی ایران اسلامی گام بردارند.

تولیدات و خدمات موفق فناورانه این نهاد مانند درمان ناباروری، سلول‌های بنیادین و انجام سلول‌درمانی، درمان سرطان، تولید داروهای گیاهی مختلف، طراحی و ساخت فرستنده‌های رادیویی، تولید مته‌های حفاری نفت و گاز، طراحی و ساخت سیستم رانش واگن‌های مترو، فعالیت های فرهنگی و انجام مطالعات علوم انسانی و موارد متعدد دیگر که بخشی از آنها را در نمایشگاه اخیر برپا شده در مجلس شورای اسلامی شاهد بوده‌ایم، همه مؤید نوع فعالیت حرفه‌ای این نهاد انقلابی است.

در آستانه 16 مردادماه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت شریف ایران اسلامی تلاش‌های مستمر جهادگران جهاددانشگاهی را ارج نهاده و حمایت قاطع خود از توسعه فعالیت‌های این نهاد انقلابی در دوره جدید فعالیت در مسیر تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنیم.

یادآور می‌شود جهاددانشگاهی در 16 مرداد سال 1359 تأسیس شد و همواره در طول دوران فعالیت پربرکت خود مورد عنایت و حمایت امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام
captcha