برگزاری مجمع عمومی مؤسسین انجمن فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان و نوآور قرآنی
کد خبر: 4160810
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

برگزاری مجمع عمومی مؤسسین انجمن فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان و نوآور قرآنی

مجمع عمومی مؤسسین انجمن فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان و نوآور قرآنی با انتشار فراخوانی از تشکیل این مجمع در 28 مرداد خبر داد.

مجمع عمومی مؤسسین انجمن فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان و نوآور قرآنیبه گزارش ایکنا، مجمع عمومی مؤسسین انجمن فعالان زیست‌بوم دانش‌بنیان و نوآور قرآنی، شنبه 28 مرداد سال جاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

براین اساس تمامی فعالان این حوزه تا پایان وقت اداری چهارشنبه 25 مردادماه فرصت دارند تا با مراجعه به لینک ثبت‌نام ذیل نسبت به ثبت‌نام، تکمیل مدارک عضویت به منظور شرکت در این مجمع اقدام کنند.

https://survey.porsline.ir/s/y25Putj

دستور جلسه مجمع که ساعت 9 روز مذکور در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، خیابان لادن، پلاک ۲۰ برگزار می‌شود به شرح زیر است:

ـ بررسی و تصویب اساسنامه

ـ انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان

ـ تعیین ورودیه و حق عضویت

ـ  تعیین روزنامه کثیرالانتشار و ...

لازم به ذکر مهلت ثبت نام تعیین شده به هیچ‌عنوان قابل تمدید نخواهد بود و مدارکی که داوطلبان باید آن را بارگذاری کنند شامل موارد زیر است:

ـ شخصیت حقوقی و دارای حداقل یک محصول و یا خدمت قرآنی که به عنوان دانش‌بنیان، خلاق و یا فناور به تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یا پارک‌های علم و فناوری یا مراکز رشد و شتابدهنده رسیده باشد.

ـ اصل معرفی‌نامه نماینده اشخاص حقوقی جهت حضور در مجمع با مُهر و امضای صاحبان امضاء (نمایندگان اشخاص حقوقی باید مدیرعامل یا عضو هیات مدیره شرکت متبوع باشند)

ـ اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه نماینده اشخاص حقیقی یا حقوقی جهت حضور در مجمع

ـ ارائه آخرین آگهی تغییرات روزنامه رسمی شرکت (تغییرات هیئت مدیره)

شماره همراه 09109678987  از ساعت 13 تا 14 آماده ارائه اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به پرسش‌های احتمالی داوطلبان است.

انتهای پیام
captcha