بررسی الزامات و سازوکار‌های تحقق مرجعیت رسانه‌ای در ایران
کد خبر: 4157614
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

بررسی الزامات و سازوکار‌های تحقق مرجعیت رسانه‌ای در ایران

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با رویکرد‌های تجربه‌نگاری، آینده‌پژوهی، سیاست‌ها و راهبرد‌های مطلوب در حوزه «مرجعیت رسانه‌ای در ایران» به دریافت آثار می‌پردازد.

انتشار فراخوان ایده‌ها و یادداشت‌های سیاستیبه گزارش ایکنا؛ فراخوان ارسال «ایده‌ها و یادداشت‌های سیاستی رویداد الزامات و سازوکار‌های تحقق مرجعیت رسانه‌ای در ایران» به همت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

در این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ و داوری آثار ۳۰ شهریور و زمان برگزاری همایش نیز اعلام شده است.

از محور‌های این فراخوان می‌توان به «چارچوب مفهومی مرجعیت رسانه‌ای»، «ارائه شاخص‌های سنجش اعتماد و مرجعیت رسانه‌ای» و «الزامات سیاستی و تقنینی برای تحقق مرجعیت رسانه‌ای» اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند یادداشت‌های و ایده‌های خود را حداکثر در ۱۵۰۰ کلمه به یکی از نشانی‌ها از جمله media_governance@mrc.ir و r_gh ۱۴۰۲@ ارسال کنند.

یادآور می‌شود، به صاحبان ایده‌ها و یادداشت‌های سیاستی برتر، جوایز و لوح تقدیر اهدا و با آن‌ها همکاری پژوهشی می‌شود.

انتهای پیام
captcha