بیانیه شورای هیئات مذهبی فارس در محکومیت هتک حرمت قرآن
کد خبر: 4157408
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

بیانیه شورای هیئات مذهبی فارس در محکومیت هتک حرمت قرآن

شورای هیئات مذهبی فارس طی بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک را محکوم کرد.

شورای هیئات مذهبی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک، شورای هیئات مذهبی فارس بیانیه‌‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ»

متأسفانه بار دگر شاهد هتک حرمت به کتاب آسمانی، همان چکیده جهان هستی و بهترین فاتح قله‌های رفیع عزت شدیم. اقدامی خوار و ذلیل که حاکی از حقارت جبهه کفر و رذالت اسلام‌ستیزان است.

موج انزجار و نفرت از این اقدام شنیع و پلید عناصر افراطی و دین‌ستیز و پشتیبانان احمق آنان که به بهانه آزادی بیان صورت گرفته نه تنها از عظمت و پیشرفت اسلام و قرآن کریم کم نخواهد کرد بلکه عظمت و وحدت جامعه بزرگ اسلام در سراسر دنیا را موجب خواهد شد. مستکبرین بدانند نور قرآن همیشه جاودان است و قرآن روزبه روز پرفروغ‌تر شده و اینگونه اقدامات موهن به هیچ روی، نمی‌تواند مسیر پرفروغ تمدن نوین اسلامی را با وقفه مواجه سازد.

طبعاً اقدامات جنون‌آمیز با شعارهایی همچون آزادی بیان، نه تنها پرده از صورت کریه و دستان ناپاک مستکبرین عالم برداشته بلکه ضمیر شیطانی آنان را رسوا نموده است.

شورای هیئات مذهبی استان فارس ضمن محکومیت این اقدام از سخنرانان، مداحان و مسئولین هیئات مذهبی استان می‌خواهد در مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ضمن اعلام انزجار از این اقدام شنیع نسبت به تبیین ابعاد مختلف اسلام‌ستیزی سران غرب و صهیونیست در این دوران آخرالزمانی اقدام نمایند.

انتهای پیام
captcha