پویش دانش‌آموزی «من قرآن را دوست دارم» در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4157286
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

پویش دانش‌آموزی «من قرآن را دوست دارم» در فارس برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از اجرای پویش دانش‌آموزی «من قرآن را دوست دارم» خبر داد و گفت: این پویش در پی اهانت یکی از وابستگان به صهیونیست جهانی به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسعلیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اجرای پویش بزرگ دانش‌آموزی «من قرآن را دوست دارم» در استان خبر داد و گفت: این پویش در پی اهانت یکی از وابستگان به صهیونیست جهانی به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم بر گزار می شود.

وی نحوه شرکت دانش‌آموزان در این پویش را مورد توجه قرار داد و افزود: دانش‌آموزان استان فارسی برای شرکت در این پویش می‌توانند با قرار دادن یک جلد کتاب قرآن کریم در دستان خود و ارسال عکس آن از طریق شماره همراه ۰۹۱۰۸۹۹۴۳۷۰ در پیام‌رسان‌های داخلی و یا از طریق شناسه farsirib@ در شبکه دانش‌آموزی شاد در این پویش شرکت کنند.

شادباش با بیان اینکه تصاویر ارسالی از شبکه استانی فارس پخش خواهد شد،‌ تاکید کرد: طبق آیه قرآن کریم خداوند متعال نه فقط اجازه نمی‌دهد که این نور خاموش شود، بلکه این چراغی را که برافروخته روشن نگاه می‌دارد از این‌رو توهین و اهانت به قرآن کریم از ارزش‌های کلام وحی کم نمی‌کند و باعث محبوبیت قرآن در بین جهانیان می‌شود.

یادآور می‌شود،‌ تمامی چهره‌های سرشناس و آحاد مسلمانان جهان هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را به بهانه آزادی بیان محکوم کردند و در کشورهایی نظیر عراق اعتراض به این عمل شنیع نیز با اخراج سفیر کشور سوئد همراه بوده است.

انتهای پیام
captcha