درخشش قرآن پژوهان دانشسرای باقرالعلوم در آزمون کارشناسی ارشد
کد خبر: 4156929
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

درخشش قرآن پژوهان دانشسرای باقرالعلوم در آزمون کارشناسی ارشد

قرآن پژوهان دانشسرای علوم قرآن و حدیث بیت‌الاحزان با کسب حد نصاب قبولی در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، لیسانس خود را دریافت کردند.

آزمون کارشناسی ارشد قرآن‌آموزانبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، 31 تیرماه از قبولی ۲۲ قرآن پژوه دانشسرای علوم قرآن و حدیث باقرالعلوم (ع) مؤسسه در سال تحصیلی جاری خبر داد.

وی ادامه داد: این قرآن‌پژوهان که 11 نفر از آن‌ها در دانشسرای بانوان واقع در روستای مبارک آباد استهبان و ۱۱ نفر در دانشسرای آقایان واقع در شهر بیدخت گناباد در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث سال جاری شرکت کرده بودند، موفق شدند با کسب حد نصاب قبولی در این آزمون مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث خود را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کنند.

عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور خطاب به حافظان کل قرآن کریم مؤسسه گفت: به همه حافظان کل قرآن کریم توصیه می‌کنیم از این فرصت طلایی که قانون در اختیار ایشان قرار داده استفاده کنند و با شرکت در دوره یک‌ساله ارتقای علمی حافظان قرآن کریم و آمادگی کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث موسوم به دانشسرای باقرالعلوم(ع)، ضمن تثبیت محفوظات، با شرکت در آزمون‌های مربوطه، مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث خود را از وزارت علوم و همچنین «مدرک حفظ تخصصی درجه ۳» خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنند.

شاهسونی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های دروس علوم قرآن و حدیث، آزمون‌های شبیه‌سازی کنکور، امتحانات کتبی و… از برنامه های این مرکز برای دریافت مدرک لیسانس علوم قرآن است.

اسامی پذیرفته‌شدگان این دوره دانشسرای باقرالعلوم به شرح زیر اعلام شده است:

شعبه آقایان:

علیرضا خاره

محمدمهدی ورمزیار

حمیدرضا صفری

محمدرضا نصراللهی

مهدی سرحدی

علیرضا صحرایی

علی محمد شهریاری

علیرضا محمدجانی

محمد چلبی

علی تقی‌زاده

عقیل شاوردی

شعبه بانوان:

زهراعبدالعلی‌نژاد

فاطمه زهرارجایی

فاطمه ستایش

مائده منعمی جوزقانی

زهراسادات امیری

زهراصالحی اردچی

فاطمه رسولی امیرحاجیلو

زهرافتحی

کوثرحدادی

فاطمه زهراآذر

فائزه خزاعی راوری

انتهای پیام
captcha