طرح مانا در ۲۰ کانون منتخب مساجد اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4155330
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

طرح مانا در ۲۰ کانون منتخب مساجد اردبیل اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح مانا با همدلی و همکاری ۲۰ کانون منتخب مساجد استان اردبیل با هدف کمک به اعتماد به نفس و افزایش مهارت‌های زندگی نوجوانان و جوانان اجرایی خواهد شد.

مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فهما اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، 24 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح مانا با همدلی و همکاری ۲۰ کانون منتخب مساجد استان اردبیل با هدف کمک به اعتماد به نفس و افزایش مهارت‌های زندگی نوجوانان و جوانان اجرایی خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: این طرح با همکاری بهزیستی استان و کانون‌ها با محوریت مساجد اجرایی می‌شود و مهم‌ترین هدف آن رفع مسائل و مشکلات با روش‌های بارش فکری و مشارکت جمعی به همکاری دفاتر تسهیل‌گری است.

وی اضافه کرد: مرحله اولیه این طرح در کانون‌های مساجد روستایی و مناطق کم‌برخوردار اجرا می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا با تشکیل پاتوق‌های نوجوانانه، مشکلات پیرامونی محله را احصا و راه حل و راهکار‌های مناسب فکری برای حل این معضلات را ارائه کنند.

آمون اعلام داشت: این طرح می‌تواند نقش مهمی در انگیزه‌دهی به نوجوانان و جوانان و نقش آفرینی آن‌ها در مطالبه‌گری از دستگاه‌های اجرایی و مشارکت در خدمات عمومی را داشته و زمینه‌ساز مشارکت آن‌ها در افزایش ظرفیت‌های مختلف باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به این‌که مساجد نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، بیان کرد: این طرح با همکاری بهزیستی، کانون‌های مساجد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل اجرایی می‌شود و فعالان کانون‌های مساجد نیز نقش مهمی در اجرای این طرح خواهند داشت.

آمون ادامه داد: پیشرفت اجتماعی همیشه با مشارکت جمعی و همکاری اقشار مختلف مردم رقم می‌خورد و یکی از اهداف این طرح حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های جمعی برای رفع معضلات و مشکلات است.

انتهای پیام
captcha