مدیران از برقراری ارتباط بی واسطه با مردم غفلت نکنند
کد خبر: 4154761
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
استاندار آذربایجان‌شرقی:

مدیران از برقراری ارتباط بی واسطه با مردم غفلت نکنند

عابدین خرم، گفت: مهم‌ترین ویژگی و مولفه حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم ، برقراری ارتباط بی واسطه با مردم توسط مدیران است.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز گذشته 21 تیرماه، در شورای اداری استان گفت: مهم‌ترین ویژگی و مولفه حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم ، برقراری ارتباط بی واسطه با مردم توسط مدیران است.

وی افزود: انتظار می‌رود این روند در استان با قوت بیشتری ادامه داشته باشد، زیرا دشمن با ترفند و نقشه‌های مختلف به خصوص در فضای مجازی  سعی دارد امید مردم را به یاس تبدیل کند.

خرم، اضافه کرد: یکی از تاکیدات اصلی رئیس محترم جمهور،  شفافیت و پاسخ گویی در قبال مسئولیت‌ها به مردم است که مدیران باید به آن اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما باید ضمن حمایت از اقشار کم در آمد و کم برخوردار جامعه باید به فکر تامین ضروریات و معاش مردم باشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری، اولویت اقتصاد و تولید در 13 سال گذشته بوده است، افزود: هر چند ما در حوزه اشتغال جزو استان‌های برتر هستیم، اما  تلاش می‌کنیم که اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم هم افزایی برای افزایش بهره‌وری و ایجاد زنجیره ارزش افزوده در استان با استفاده از اقتصاد دانش بنیان گفت: بانک‌ها در ارائه تسهیلات بانکی به صورت جدی به تکالیف خود عمل کنند تا انسدادی در حوزه مالی استان نداشته باشیم.

خرم با بیان اینکه در دولت سیزدهم تعطیلی هیچ‌ واحد تولیدی در استان پذیرفتنی نیست و همه باید برای رشد تولید همکاری جدی داشته باشند، ادامه داد: بر همین اساس 235 هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت  در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور محترم منعقد شد که شورای سرمایه گذاری و مسئولین باید تحقق آن را پیگیری کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، تشریح کرد: یکی از پیشران‌های اصلی اقتصاد استان، معدن است که هم باید شورای معادن در استان فعال‌تر شود و  هم فعالیت تولیدات معدنی و بهره روی را افزایش دهیم تا شاهد افزایش اشتغال در این حوزه باشیم.

وی همچنین گفت: نگاه به فضای مجازی نگاهی درون زا با رویکرد تقویت حاکمیت ملی بوده  و رویکرد اصلی دولت در این عرصه، رشد و سیطره فضای مجازی در تمام ابعاد و زیست بوم مردم و حکمرانی سایبری است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: در گام دوم در حوزه فضای مجازی، باید نگاه جدی به این فضا و توسعه زیرساخت‌ها و فناوری اطلاعات در استان داشته باشیم؛ توسعه فیبر نوری در استان اکنون در سطح متوسط قراردارد که باید تلاش شود اوضاع بهتر شود و به حد مطلوب برسد. 

انتهای پیام
captcha