رشد متعادل فضای مجازی نیازمند مشارکت مردم است
کد خبر: 4154757
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳

رشد متعادل فضای مجازی نیازمند مشارکت مردم است

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: مشارکت گسترده مردم در شکل دهی و گسترش فضای مجازی به توسعه متعادل آن منجر می‌شود.

آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، سیدمحمدامین آقا میری، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور، روز گذشته، 21 تیرماه، در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌شرقی، گفت: مشارکت گسترده مردم در شکل دهی و گسترش فضای مجازی به توسعه متعادل آن منجر می‌شود.

وی با اشاره  به اینکه تحول دیجیتال از دو منظر سازمانی و تحول حایز اهمیت است، افزود: دولت الکترونیک به‌شدت در بین مردم ایجاد رضایت‌مندی و امور مردم را تسهیل کرده و دنبال شفافیت است که باید  به این تحول سرعت و شدت بخشیم.

آقامیری، با بیان اینکه شیوه تولید محتوا و انتشار آن نسبت به ۱۰ سال گذشته متفاوت است، ادامه داد: امروزه شبکه‌های اجتماعی مختلف این فضا را  دچار تغییرات کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی شود و با ابزارهای جدید تولید محتوا کنیم، اضافه کرد: نهضت تولید محتوا باید توسط خود مردم و با  تقویت زیرساخت ها صورت گیرد

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور اضافه کرد: برنامه ریزی کلان برای شورای فضای مجازی کشور انجام شده که استان‌ها نیز به تبع آن باید برنامه ملی، فراملی و استانی داشته باشند

وی بیان کرد: اگر برنامه ریزی با مشارکت تمام اقشار مردم و  دستگاه‌های اجرایی نباشد، فضای مجازی به صورت متعادل رشد نخواهد کرد، بنابراین مشارکت همه در تهیه و تولید این سند نقش مهمی دارد. 

انتهای پیام
captcha