آغاز مرحله سراسری جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای + اسامی داوران
کد خبر: 4151494
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

آغاز مرحله سراسری جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای + اسامی داوران

مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از یازدهم تا سیزدهم تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

آغاز مرحله سراسری جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای + اسامی داوران

به گزارش ایکنا، مرحله سراسری سی‌اُمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای از یکشنبه یازدهم تیرماه با حضور 300 شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. این جشنواره به مدت سه روز و به میزبانی دانشکده شهید محمد مرتضوی، مشهد برگزار خواهد شد.  

براساس برنامه زمانی تعریف شده، روز دهم تیرماه شاهد ورود شرکت‌کنندگان به محل برگزاری جشنواره خواهیم بود. همچنین روز یازدهم افتتاحیه و سیزدهم نیز اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای آخرین دانشگاه در بین هشت دستگاه دانشگاهی است که مرحله سراسری جشنواره داخلی خود را برگزار می‌کند. برگزیدگان این مسابقات به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که مردادماه امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، راه‌ می‌یابند.

سی‌امین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ۳۱ رشته و 9 بخش شامل بخش‌های آوایی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، هنری، ادبی، فناوری، پژوهشی و نوآفرینی قرآنی برگزار می‌شود. از این بین بخش‌های فناوری و پژوهشی و نوآفرینی قرآنی به صورت غیر حضوری است.

همچنین بخش آوایی به عنوان یکی از بخش‌های مهم جشنواره‌های دانشجویی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء قرآن کریم، مداحی، اذان و تواشیح برپا می‌شود.

در خبر دیگری از این جشنواره اسامی داوران در دو بخش بانوان و آقایان نیز معرفی شد. در بخش آقایان مختار دهقان، میلاد اسماعیلیان، سعید قره‌داشی و احسان محمدی و در بخش بانوان نیز زهرا افخمی، مریم خطیب، فهیمه موسوی‌نیا و منیره افکاری حضور دارند. 

انتهای پیام
captcha