چهارمین دوره مجازی «روایت مادری» برگزار می‌شود
کد خبر: 4150595
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

چهارمین دوره مجازی «روایت مادری» برگزار می‌شود

چهارمین دوره مجازی «روایت مادری» به همت مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) برگزار می‌شود.

چهارمین دوره مجازی «روایت مادری» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ چهارمین دوره مجازی «روایت مادری» به همت مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) برگزار می‌شود.

روایت مادری با تمرکز بر مسائل زنان در موضوع مادری از جمله، نقش و جایگاه زن در نظام خلقت، چرایی مسئولیت مادری برای زن، چگونگی موفقیت در این نقش، الگوی یک زن مسلمان و ... فرصتی را برای یافتن پاسخ این مسائل و آشنایی با مجموعه‌ای از مفاهیم اساسی انقلاب اسلامی در موضوع زن و مادری، در نظام فکری مقام معظم رهبری ایجاد می‌کند.

در این دوره، هر فراگیر می‌تواند بنا به مسئله خود مسیر مورد نظرش را انتخاب کند، محتوای دوره از بیانات رهبر معظم انقلاب ایجاد شده و دوره مدرس دیگری ندارد، همچنین این دوره به صورت برون خط(آفلاین) و خودخوان است که در سامانه آموزش مجازی بارگزاری شده است. این دوره رایگان است و در پایان دوره به افراد واجد شرایط گواهی معتبر تقدیم می‌شود.

️علاقه‌مندان تا ۱۵ تیر مهلت دارند، برای شرکت در این دوره به نشانی amozesh.mpfe.ir مراجعه و رویداد «روایت مادری» را انتخاب و ثبت‌نام کنند. دوره یادشده از ۲۱ تیر به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha