برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن فراجا در ۳۷ رده فرماندهی + صوت
کد خبر: 4150103
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
سرهنگ رودمقدس خبر داد

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن فراجا در ۳۷ رده فرماندهی + صوت

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان فراجا گفت: این مسابقات در مرحله استانی در ۳۷ رده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

سرهنگ رمضانعلی رودمقدس، رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان فراجا، گفت: این مسابقات در مرحله استانی در ۳۷ رده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در مسابقات استانی شامل مرزبان‌ها، یگان‌های ویژه و مراکز آموزشی هر کدام در ستاد آموزشی استان خود مسابقات را دنبال کرده و در نهایت پس از پایاش لیست نفرات استانی، نفرات منتخب برای حضور در مسابقات سراسری مشخص خواهد شد.

وی افزود:‌ این مرحله از مسابقات از اول خردادماه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت. با پایان یافتن مسابقات در این مرحله در هر رشته بین ۱۰ تا ۱۵ نفر به عنوان نفرات منتخب پس از پایش اولیه، به مرحله کشوری مسابقات فراجا راه پیدا می‌کنند.

رئیس اداره قرآن معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود مرحله سراسری مسابقات آذرماه سال ۱۴۰۲ برگزار شود، گفت: این مسابقات ویژه کارکنان پایور و وظیفه است. در ادامه نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن فراجا در یک دوره انتخابی حضور خواهند یافت تا در هر رشته سه نفر برتر به عنوان نفرات اصلی به مسابقات نیرو‌های مسلح که بهمن‌ماه امسال به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، راه پیدا کنند.

رودمقدس اظهار کرد: همچنین نفرات برتر مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان فراجا نیز در مرحله استانی پایش شده و مردادماه در یک دوره توانمندسازی در قم حضور پیدا می‌کنند. پس از طی دوره توانمندسازیِ سه روزه، نفرات اصلی این مسابقات، برای حضور در چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان نیرو‌های مسلح و چهاردهمین دوره مسابقات بانوان شاغل نیرو‌های مسلح که به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

رودمقدس بیان کرد: امروز با توجه به تعاملی که با فرماندهی فراجا و گزینش استخدام داشتیم، نخبگان قرآنی که تمایل به همکاری در فراجا را داشته باشند بعد از ارزیابی به صورت ویژه و در یک بازه زمانی کوتاه کار‌های جذب آن‌ها انجام شده و در شهر‌های محل سکونتشان به کارگیری می‌شوند.

کد

وهاب خدابخشی

انتهای پیام
captcha