دیدار اعضای جامعه قرآنی با خانواده معلم شهید تقی قاسمیان + عکس
کد خبر: 4149621
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

دیدار اعضای جامعه قرآنی با خانواده معلم شهید تقی قاسمیان + عکس

در ادامه دیدارهای هفتگی جمعی از اعضای جامعه قرآنی با خانواده شهدا، مادر شهید تقی قاسمیان، میزبان دوستان و دوستداران پسر شهیدش شد.

دیدار اعضای جامعه قرآنی با خانواده معلم شهید تقی قاسمیانبه گزارش ایکنا، در ادامه دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده‌های شهیدانی که در عرصه‌های حفظ، قرائت و تدریس قرآن کریم حضور فعالی داشتند، نهمین دیدار طی سال جاری در آخرین روز فصل بهار 1402 برگزار شد و تعدادی از فعالان قرآنی با خانواده شهید تقی قاسمیان دیدار کردند.

در این دیدار، رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، بهروز یاریگل، کریم دولتی و احمد لیایی از فعالان قرآنی و حجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت، دبیر مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه هلال احمر و جمعی از شرکت‌کنندگان در این مسابقات از استان هرمزگان حضور داشتند. مسابقاتی که مرحله کشوری آن طی اول و دوم تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

در ابتدای این دیدار و پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، رحیم قربانی گزارشی از دیدارهای جامعه قرآنی با خانواده‌های شهدا ارائه داد و در ادامه بهروز یاریگل، با بیان خاطراتی از شهید تقی قاسمیان گفت: در کلاس قرآن با یکدیگر همکلاس بودیم. من از شهید قاسمیان درس اخلاق گرفتم، او به قدری با اخلاق بود که می‌توان کلمه مجسمه اخلاق را به ایشان نسبت داد.

در پایان جلسه، مادر شهید به ساعاتی از روز اشاره کرد که با فرزند شهیدش درد و دل و نجوا می‌کند و همچنان از فراق او می‌گرید و افزود: فرزندم، تقی بسیار مؤدب بود و احترام پدر و مادر را بسیار رعایت می‌کرد. در کارهای خدمت‌رسانی و جهادی پیش‌قدم بود. دو سال از ازدواجش گذشته بود که به عنوان مربی قرآن به جبهه اعزام شد و در سن 26 سالگی در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

شهید تقی قاسمیان

در پایان این دیدار در منزل شهید تقی قاسمیان، لوح تقدیری از طرف فرمانده سپاه استان تهران به این خانواده معزز اهدا شد و عکس یادگاری با خانواده شهید پایان‌بخش این دیدار بود.

انتهای پیام
captcha