مجلس منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار داده است
کد خبر: 4149016
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
قالیباف در نطق پیش از دستور:

مجلس منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار داده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس یازدهم با تصویب قوانینی همچون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار داد، گفت: ما تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌دانیم.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه 30 خرداد، مجلس شورای اسلامی با تبریک و تهنیت فرارسیدن عید نورانی سالروز ازدواج امیرالمؤمنین علی(ع) و بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) به تمام مردم عزیز ایران به خصوص عروس و دامادهای جوان گفت: مجلس یازدهم با تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین با تصویب مواردی همچون تحت پوشش بیمه قرار دادن درمان ناباروری تلاش کرد تا منافع خانواده را محور قانونگذاری فرهنگی قرار دهد.

وی افزود: ما تقویت خانواده و در اولویت قرار دادن منافع خانواده را بزرگترین اقدام فرهنگی می‌دانیم. دولت از ابتدای فعالیت تأکید ویژه‌ای بر اجرای همه‌جانبه قانون حمایت از خانواده داشت که امیدواریم این مهم محقق شود.

رئیس مجلس با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام و مجاهد بیدار و متعهد، دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید گفت: رهبر کبیر انقلاب در خصوص شهید چمران فرموده‌اند ایشان بی‌هیاهوی سیاسی و خودنمایی‌های شیطانی برای خدا به جهاد برخاست و با آبرو به سوی خدا رفت. از خداوند متعال چنین حسن عاقبت بخیری را برای خود و همه خدمتگزاران مردم مسئلت می‌کنم.   

انتهای پیام
captcha