اجرای ششمین مرحله طرح «رهپویان وحی» ویژه حافظان نداجا
کد خبر: 4148741
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

اجرای ششمین مرحله طرح «رهپویان وحی» ویژه حافظان نداجا

ششمین مرحله طرح ارزیابی حافظان قرآن نیروی دریایی ارتش با عنوان «رهپویان وحی» همزمان با دهه ولایت به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

طرح ارزیابی رهپویان وحی

به گزارش ایکنا، ششمین مرحله طرح ارزیابی رهپویان وحی ویژه خانواده‌ها، کارکنان و دانشجویان حافظ قرآن با هدف ارزیابی، تجلیل و اعطای مدرک به حافظان و نخبگان قرآنی نیروی دریایی راهبردی آجا همزمان با دهه ولایت از ۱۱ تا ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود.

این طرح براساس برنامه زمان‌بندی شده از سوی مرکز قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی نداجا به صورت غیر حضوری و در اسکای‌روم به میزبانی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا (رشت) برپا خواهد شد.

همچنین در خبر دیگری از مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی دریایی ارتش آمده است؛ ثبت‌نام ترم تابستانه مجتمع فرهنگی الغدیر ستاد نداجا در دوره‌های حفظ به تفکیک همسران، فرزندان پسر، فرزندان دختر، دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید و صوت و لحن ویژه فرزندان پسر و کارگاه‌های صوت و لحن و تجوید ویژه بانوان به صورت رایگان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره ۷۷۲۲۶۱۲۶ تماس بگیرند یا از طریق پیام‌رسان ایتا با شماره ۰۹۳۵۹۷۴۳۵۷۳ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha