اجرای طرح تابستانی «نشاط معنوی» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4148575
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

اجرای طرح تابستانی «نشاط معنوی» در آذربایجان‌غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: تابستان امسال، طرح تابستانی «نشاط معنوی» در 10 امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، گفت: اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقای روحیه و کسب مهارت‌های زندگی و کشف هویت اجتماعی خویش آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت‌های اجتماعی شوند و با برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌ها اوقات فراغت به بصیرت‌افزایی و ارتقا معنویت توجه شود.

وی افزود: کلاس‌های طرح تابستانی «نشاط معنوی» همراه با برنامه‌های متنوع آموزشی، مهارتی، فرهنگی و تفریحی شامل اردوهای دانش‌آموزی، کلاس‌های قرآن و احکام، قالی‌بافی و خیاطی، حضور کانون‌های فرهنگی، شناخت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت بیان کرد: زمان اجرای این طرح از 15 تیر تا 31 مرداد است و مخاطبان این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر در رده سنی 8  تا 18 سال هستند و علاقه‌‎مندان در سطح استان جهت ثبت نام و شرکت در طرح می‌توانند به مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح، مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در  ارومیه، امامزاده غریب حسن(ع)، سراج‌الدین، محمد ابراهیم(ع)، در  خوی، سیدبهلول، شیخ نوایی، سید تاج‌الدین، در سلماس، برگشاد، سیدمحمد اهرنجانی، در میاندوآب، نظرگاه حضرت عباس(ع) و در چایپاره نیز تکیه حضرت ابوالفضل(ع) میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود.

خبرنگار: الناز نقی‌زاده

انتهای پیام
captcha