فراخوان فعالیت اقتصادی «دیجی آلاء» در اردبیل
کد خبر: 4147203
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴
ویژه موسسات قرآنی؛

فراخوان فعالیت اقتصادی «دیجی آلاء» در اردبیل

مسئول اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل از توزیع فراخوان فعالیت اقتصادی «دیجی آلاء» در بین موسسات، مراکز و خانه‌های قرآنی در اردبیل خبر داد.

«دیجی آلاء» در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، نهضت حورزاده، مسئول اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل، 21 خرداد ماه با اعلام این خبر گفت: طرح «دیجی آلاء» در قالب سامانه به ابتکار اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت راه‌اندازی شده و هدف آن تسهیل ارائه محصولات برای فعالان قرآنی در سطح کشور است.

وی افزود: مدیران مؤسسات قرآنی که در حاشیه فعالیت‌های مؤسسات خود، در بخش اقتصاد مقاومتی نیز فعالند، می‌توانند در این طرح اقتصادی شرکت کرده و با عضویت در گروه دیجی آلاء پیام‌رسان ایتا اطلاعات تولیدات قابل عرضه را جهت بهره‌مندی سایر مؤسسات، بارگذاری کنند.

مسئول اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل افزود: محصولات قابل عرضه شامل تولیدات کشاورزی(خرما، چای، زعفران و…) البسه، خوراکی(کلوچه، عسل و…) می‌باشد. حورزاده گفت: دیجی آلاء بازار عرضه محصولات قرآنی، مذهبی و فرهنگی است. شما در آن می‌توانید کلیه کتب و محصولات فرهنگی، مذهبی و اقلام خوراکی و البسه را بدون واسطه و با قیمتی مناسب از ناشران، تولیدکنندگان و مسئولان موسسات قرآنی فعال در فعالیت‌های اقتصادی خریداری کنید.

مسئول اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل به نحوه عضویت در این طرح اقتصادی اشاره کرد و افزود: مدیران موسسات قرآنی می‌توانند از طریق تماس با شماره های ۰۲۱-۸۸۳۸۳۳۴۳ و ۰۹۹۰۰۹۰۰۱۶۸ اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام
captcha