ثبت‌نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
کد خبر: 4146972
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
تا ۳۰ تیرماه

ثبت‌نام مسابقات قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام و ارسال آثار به مسابقات قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال‌وبختیاری تا ۳۰ تیرماه ادامه دارد، از تمامی علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد قرآنی دعوت کرد.

محمدرضا مظاهری، مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به اینکه ثبت‌نام و ارسال آثار به شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا ۳۰ تیرماه تمدید شده است، اظهار کرد: از تمامی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، قرآن‌پژوهان و دوستداران قرآن در استان چهارمحال و بختیاری را به شرکت در شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان دعوت به عمل می‌آید. 

وی با ذکر اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از بهترین مسابقات قرآنی ویژه بچه‌های مسجد است، ادامه داد: این رویداد قرآنی زمینه‌ساز حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و جاری شدن مفاهیم قرآنی در جامعه است.

مظاهری بیان کرد: در همین راستا از جامعه قرآنی استان، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و دوستداران قرآن دعوت می‌کنم با شرکت در شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی و اجتماعی‌سازی مفاهیم عالی قرآن کریم کوشا باشند.

وی افزود: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با تشویق به حضور بچه‌های مسجد به‌عنوان سفیران مدهامتان به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره از مسابقات کمک کنند.

مظاهری با بیان اینکه هر یک از شرکت‌کنندگانی به‌عنوان سفیران مدهامتان می‌توانند بیش از ۱۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد را به شرکت در مسابقات دعوت کنند، تصریح کرد: این افراد سپس باید شماره همراه دعوت‌‌شدگان را در فرم ارسال اثر مدهامتان ثبت کنند تا متناسب با امتیازهای کسب شده از جوایز نقدی و خدمات ارزنده قرآنی و فرهنگی بهره‌مند شوند. 

وی ادامه داد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در دو بخش ویژه اعضا و بخش ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود که بخش ویژه اعضا شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت(ع) و بخش ویژه کانون‌ها در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان می‌توانند با ثبت‌نام و بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد https://bachehayemasjed.ir در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha