ثبت‌نام دوره جدید آشنایی با قصه‌های قرآنی آغاز شد
کد خبر: 4146941
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

ثبت‌نام دوره جدید آشنایی با قصه‌های قرآنی آغاز شد

ثبت‌نام دوره جدید آشنایی با قصه‌های قرآنی و شیوه‌های جذابیت در قصه‌گویی از سوی دارالقرآن پرند آغاز شد.

دوره جدید آشنایی با قصه‌های قرآنی

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام دوره جدید آشنایی با شیوه‌های جذاب در قصه‌گویی قرآنی، بهترین شیوه قصه‌گویی برای کودکان و تقویت مهارت داستان‌گویی در خردسالان در قالب داستان‌های قرآنی آغاز شد.

این دوره با هدف تحلیل داستان‌های قرآنی و ارتقای اطلاعات و معرفت دینی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان همراه با نمایش، خلاقیت، کاردستی، نقاشی برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان علاقه‌مند برای حضور در این دوره و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۱۳ تا ۱۸ با شماره‌های ۵۶۲۱۹۴۳۳- ۵۶۲۱۹۴۴۰ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، قصه‌گویی، روش آموزشی ویژه‌ای است که با ایجاد علاقه در گروه سنی کودکان و نوجوانان، آن‌ها را در خلق تصاویر ذهنی و داشتن تفکری پویا کمک می‌کند.

همچنین در خبر دیگری از دارالقرآن پرند آمده است؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانه مهد قرآن ویژه کودکان سنی سه تا پنج سال با روش‌هایی، چون آموزش الفبای قرآنی و فارسی، حفظ قصار‌السور، کاردستی و خلاقیت کودکانه، شعر و بازی، آشنایی با مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی و نقاشی و رنگ‌آمیزی آغاز شد. دوره مهد قرآن این مرکز سه روز در هفته تشکیل می‌شود.

دارالقرآن پرند در فاز ۱، بلوار نور، جنب میدان ایمان قرار دارد. متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های تابستانه این مرکز می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا با نشانی Darolghoran_Admin@ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha