4 بازی برای آموزش قرآن به کودکان + عکس
کد خبر: 4144861
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

4 بازی برای آموزش قرآن به کودکان + عکس

مربیان و والدینی که دوست دارند در زمینه آموزش قرآن به کودکان، موفق باشند و آموزش‌های آنان راحت، ماندگار و بر پایه اصول و روش‌های علمی باشد، لازم است نکاتی را رعایت کنند.

به گزارش ایکنا، بی‌شک همه والدین مسلمان آرزو دارند فرزندانشان قرآن را بیاموزند و زندگی خود را بر اساس آموزه‌های قرآن پایه‌ریزی کنند، چراکه آموزش قرآن به فرزندان، می‌تواند از بزرگترین میراثی باشد که یک پدر و مادر می‌توانند برای خود به جا بگذارند.

آموزش قرآن به کودکان نیازمند اصول، تخصص،‌ شرایط و روش‌هایی است تا با بزرگ‌تر شدن آنها علاقه خود را به تلاوت، خواندن و درک قرآن کریم از دست ندهند. برهمین اساس روش‌های صحیح آموزش مثل آموزش قرآن به کودکان با بازی و سرگرمی یادگیری کتاب آسمانی‌مان را برای آنها به دلچسب‌ترین تجربه تبدیل کند.

بر همین اساس مربیان و والدینی که دوست دارند در زمینه آموزش قرآن به کودکان، موفق باشند و آموزش‌های آنان راحت، ماندگار و بر پایه اصول و روش‌های علمی باشد، لازم است نکاتی را به یاد داشته باشند. در ادامه چهار بازی قرآنی از سوی «پویش ستاره‌های زمین» معرفی شده است که برای انجام آنها نیازمند هزینه خاصی نیستید و می‌توانید در کلاس قرآن، مدرسه یا حتی خانه با بچه‌ها انجام دهید.

انتهای پیام
captcha