کاروان «زیر سایه خورشید» در منطقه سوم دریایی + عکس
کد خبر: 4144107
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

کاروان «زیر سایه خورشید» در منطقه سوم دریایی + عکس

برنامه‌های قرآنی از برپایی محافل تا تجلیل از حافظان و قاریان همزمان با ایام دهه کرامت با حضور و همراهی کاروان «زیر سایه خورشید» و پرچم‌گردانی حرم مطهر امام رضا(ع) در منطقه سوم دریایی انجام شد.

همراهی کاروان «زیر سایه خورشید» در برنامه‌های دهه کرامت منطقه سوم دریایی

ناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم دریایی نبوت کنارک در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برنامه‌های ایام دهه کرامت این منطقه گفت: طی این ایام ویژه‌برنامه‌های متنوع قرآنی با حضور خادمان آستان قدس رضوی، پرچم‌گردانی حرم حضرت ثامن‌الحجج(ع) در قالب محافل انس با قرآن با حضور کارکنان و خانواده‌ها در مسجد حضرت ولی‌عصر(ع) شهرک شهید مولایی کنارک برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه حضوری، سخنرانی، هم‌خوانی گروه تواشیح فرزندان کارکنان، تجلیل خادمان آستان قدس رضوی از حافظان و قاریان قرآن و دیدار با دو خانواده قرآنی‌ با حضور در منازل به منظور تجلیل از حافظ کل قرآن‌ طرح «رهپویان وحی» از دیگر برنامه‌های این ایام بود.

مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم با اشاره به تأثیر حضور خادمان آستان قدس رضوی و پرچم‌گردانی در این منطقه مرزی کشور اضافه کرد: طنین‌انداز شدن الحان خوش قرآن‌ کریم به مدد الهی و عنایات اهل‌بیت(ع) موجب ارتقای مضاعف توان رزمی کارکنان خواهد شد، چرا که انس با قرآن در ایجاد آرامش در زندگی فردی و اجتماعی هر فردی مؤثر است و موجب نجات از ضلالت و رسیدن به سعادت ابدی خواهد شد.

وی تأکید کرد: در مدت دو روز حضور کاروان «زیر سایه خورشید»، دو محفل انس با قرآن‌، تجلیل از گروه‌های تواشیح متشکل از فرزندان قرآنی‌ و تکریم از 10 حافظ و قاری مقاطع مختلف سنی در سطح منطقه و تیپ سوم حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) در منطقه سوم دریایی نبوت(کنارک) برگزار شد.

انتهای پیام
captcha