دعوت استاندار فارس از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری
کد خبر: 4143263
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

دعوت استاندار فارس از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری

استاندار فارس با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گردشگری و جذب سرمایه‌گذاری در این راستا گفت: از سرمايه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری دعوت می‌کنیم.

محمدهادی ایمانیه،‌استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 3 خردادماه در دومین همایش سالانه توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز با اشاره به میثاق‌نامه‌ای که در سال گذشته برای این همایش امضا شده است، گفت: این میثاق‌نامه امسال هم تمدید می‌شود و سند امیدآفرینی نیز در این همایش امضا می‌شود.

وی با اشاره به حوزه‌های مختلف گردشگری نظیر مذهبی، فرهنگی و پزشکی افزود: این حوزه‌ها مستعد سرمايه‌گذاری است و از سرمايه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف سرمايه‌گذاری دعوت می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در فارس به ظرفیت گردشگری سلامت این استان اشاره و بیان کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس علاقمند به استفاده از امکانات پزشکی در شیراز هستند.

ایمانیه با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی و هوای سالم شیراز، تصریح کرد: در فصل تابستان و تعطیلات نوروزی شاهد حضور قابل توجهی از گردشگرانی داخلی و خارجی در شیراز بوده‌ایم که همین موضوع سبب ایجاد شرایط مناسب برای گردشگری در حوزه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها می‌شود. در حوزه انرژی نیز طرح‌هایی وجود دارد و امیدواریم در این حوزه شاهد سرمایه‌گذاری باشیم.

استاندار فارس با اشاره به سپردن دفاتر سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی برای جذب سرمایه‌گذاران و معرفی ظرفیت‌ها به آنها گفت: این دفاتر می‌توانند ارتباطی بین سرمایه‌گذاران و شیراز باشند.

وی با تأکید بر اینکه شیراز دارالعلم است و ارزش سرمایه‌گذاری را در ابعاد مختلف دارد، به حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف اشاره کرد و افزود: ما آمادگی ایفای نقش خود در ارتباطات بیشتر با کشور چین را داریم.

انتهای پیام
captcha