سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان شجاع کشور در حوادث تروریستی از چشم مردم دور نمی‌ماند
کد خبر: 4142511
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
قالیباف در نطق پیش از دستور:

سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان شجاع کشور در حوادث تروریستی از چشم مردم دور نمی‌ماند

رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت مظلومانه‌ مرزبانان در هنگ مرزی سراوان تأکید کرد: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن‌فروشان در برابر شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نمی‌ماند.

محمدباقر قالیباف

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، دوشنبه اول خرداد، مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهادت مظلومانه‌ مرزبانان در هنگ مرزی سراوان قلب مردم ایران را به درد آورد، شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده‌های آنان، نیروهای مسلح، فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی صمیمانه تسلیت گفت.

وی با تأکید بر اینکه سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن‌فروشان در برابر شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نمی‌ماند، گفت: فریاد این نااهلان در زمان  مجازات  قاتلان و تروریست‌ها بلند است اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می‌کنند.

رئیس مجلس اظهار کرد: هر کسی که به وطن خود پشت کند و با دشمنان ایران یکدل و یکصدا شود چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

قالیباف در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز و قهرمان واقعی ملت ایران شهید محمد بروجردی گفت: ایثار و رشادت آن شهید در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه‌ غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha