حرکت دسته جمعی بانوان شیرازی در دهه کرامت
کد خبر: 4140085
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

حرکت دسته جمعی بانوان شیرازی در دهه کرامت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس از حرکت دسته جمعی بانوان شیرازی به سمت حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در دهه کرامت خبرداد.

زهرا یقطین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس امروز، 20 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که با حضور مسئولان استانی و کشوری در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ برگزار شد، گفت: همزمانی هفته جمعیت با دهه کرامت فرصت فراگیرتری فراهم کرده است تا در کنار اقدامات جوانی جمعیت برشی از برنامه‌ها نیز به دهه کرامت اختصاص یابد.

وی  با بیان اینکه ویژه برنامه‌ بانوان در شیراز با محوریت حرم مطهر احمدبن موسی(ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: حرکت دسته جمعی بانوان از مرقد مطهر ام احمد مادر حضرت شاهچراغ(ع) به سمت حرم مطهردر دهه کرامت انجام خواهد شد.

یقطین با بیان اینکه به همت فرمانداری‌ها با محوریت دختران، جشن میلاد حضرت معصومه(س) در شهرستان‌ها انجام می‌شود، گفت: از ابتدای هفته جمعیت، در حوزه پایش سلامت روحی و روانی دختران اقدامات موثری در راستای احصا ناهنجاری‌های نوجوانان دختر داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس تصریح کرد: در دهه کرامت به میمنت میلاد سراسر نور امام رضا(ع)، حضرت معصومه (س) و بزرگداشت شاهچراغ(ع) برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش داریم تا نشاط را در این دهه برای بانوان استان فارسی رقم بزنیم، افزود: بانوانی که در روز ولادت حضرت معصومه(س) دارای فرزند دختر می‌شوند هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha