اقدامات جهادگران حوزه سلامت تبیین شود
کد خبر: 4069010
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

اقدامات جهادگران حوزه سلامت تبیین شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به برپایی اردوهای جهادی در حوزه سلامت در مناطق محروم گفت: اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه خدمات سلامت به همت بسیج جامعه پزشکی فارس انجام می‌شود که نیازمند ارایه تخصصی و علمی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است.

نشست بررسی راهکارهای تقویت و توسعه خدمات درمانی در اردوهای جهادیبه گزارش ایکنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 15 تیرماه در نشست بررسی راهکارهای تقویت و توسعه خدمات درمانی در اردوهای جهادی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های مجموعه بسیج جامعه پزشکی فارس، بر آمادگی و همراهی بیش از پیش حوزه سلامت و مجموعه معاونت درمان دانشگاه در راستای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار استان تاکید کرد.

وی افزود: اقدامات ارزشمندی در راستای توسعه خدمات سلامت به همت بسیج جامعه پزشکی فارس انجام می‌شود که نیازمند ارایه تخصصی و علمی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است که در این راستا، کارشناسان این حوزه در مجموعه ستادی معاونت درمان با بسیج جامعه پزشکی همکاری می‌کنند.  

تشکیل یک کارگروه در راستای تقویت همکاری‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بسیج جامعه پزشکی فارس با برپایی نشست‌های منظم، از دیگر محورهایی بود که شریفی بیان کرد.

حسین صمصام، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در این نشست با قدردانی از تفکر بسیجی و رویکرد جهادی مدیران و کارکنان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از اعزام گروه‌های جهادی در قالب رزمایش سلامت به مناطق محروم و کمتر برخوردار در سطح استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

وی همچنین با اشاره به برپایی و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق کم برخوردار فارس، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام و با همراهی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیمارستان‌های صحرایی با هدف ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیش از پیش تقویت می‌شوند.

صمصام یادآور شد: شناسایی و غربالگری‌های لازم پیش از اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق هدف انجام می‌شود و پیگیری‌ها تا تکمیل دوره درمان و بهبودی فرد ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha