استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت
کد خبر: 4140036
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به اهمیت نقش مردم در اجرای برنامه‌های مختلف گفت: شیوه‌نامه اجرایی بزرگداشت این دهه به شهرستان‌ها از طریق شورای هماهنگی به ائمه جمعه و فرمانداران ارسال شده است تا کار جمعی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و محوریت مساجد و امامزادگان برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس امروز، 20 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که با حضور مسئولان کشوری و استانی که در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: با تعامل بین حرم مطهر احمد ابن موسی(ع)، کانون مساجد و شورای هماهنگی تبلیغات مسئولان کمیته‌ها تعیین شد و با قوت کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان‌های کل کشور اجرا خواهد شد، افزود: شیوه‌نامه اجرایی بزرگداشت این دهه به شهرستان‌ها از طریق شورای هماهنگی به ائمه جمعه و فرمانداران ارسال شده است تا کار جمعی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و محوریت مساجد و امامزادگان برگزار شود.

ملک‌مکان تصریح کرد: ارگان‌ها در برنامه‌های دهه کرامت تسهیل‌گر هستند تا خود مردم نسبت به برپایی جشن‌ها اقدام کنند؛ آموزش و پرورش جشن‌ها را در مدارس سازماندهی کنند.

بنا به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، ویژه برنامه نماز جمعه شیراز با توجه به تلاقی 5 خرداد ماه با دهه کرامت پیش‌بینی شده و اعزام تیم‌های پزشکی جهادی به مناطق محروم برای ارائه خدمت در محل امامزادگان شاخص شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha