کار فرهنگی نیاز به فرصت‌شناسی دقیق دارد
کد خبر: 4140072
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کلانتری:

کار فرهنگی نیاز به فرصت‌شناسی دقیق دارد

تولیت حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه یکی از اصول واجب کار فرهنگی فرصت‌شناسی است، دهه کرامت را یکی از فرصت‌های فرهنگی کشور دانست.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) امروز، 20 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که با حضور مسئولان استانی و کشوری در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) شاهچراغ برگزار شد، گفت: یکی از اصول واجب کار فرهنگی فرصت‌شناسی است و فرصت‌های خاص برای عناصر فرهنگی به وجود آمده است لذا فرصت‌شناسی برای کار تبلیغ دین و کار فرهنگی به معنی خاص و عام مهم است.

وی با بیان اینکه دهه کرامت یکی از فرصت‌های فرهنگی کشور است، افزود: ماه مبارک رمضان، اعتکاف، وجود بقاع متبرکه، مساجد و مناسبت‌های و مجموعه‌ها فرصت‌های بی‌بدیل کشور بوده و باید بهتر و قوی‌تر از دشمن بتوانیم در عرصه فرهنگی پیش برویم اما یکی از ایرادات اصلی نشناختن فرصت‌ها است.

تولیت آستان احمد بن موسی(ع) تصریح کرد: الگوی منحصر به فرد حکمرانی اسلامی به برکت انقلاب اسلامی ایران در جهان دو قطبی لیبرالیسم و سوسیالیسم ارائه شد و مطابق فرمایشات قرآن کریم اکنون به دو قطبی مستضعفین و مستکبرین جهان رسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه لیبرال نماد استکبار و انقلاب اسلامی نماد مستضعفین است، اظهار کرد: برخی از افراد در این جنگ تمام عیار سرباز استکبار می‌شوند که بسیار مایه تاسف است؛ لحظه لحظه جمهوری اسلامی فرصت است و باید قدردان آن باشیم.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) با بیان اینکه فراز و نشیب فرهنگی کف خیابان زنگ بیداری است، افزود: عناصر فرهنگی باید از فرصت‌ها استفاده کنند چراکه فعالان فرهنگی طبیب جامعه هستند و سال‌ها مقام معظم رهبری جنگ تمام عیار نرم را یادآوری می‌کنند اما هنوز خیلی از دستگاه‌ها در خواب به سر می‌برند.

انتهای پیام
captcha