ایجاد اشتغال برای 1500 نفر در استان مرکزی طی سال گذشته
کد خبر: 4137321
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

ایجاد اشتغال برای 1500 نفر در استان مرکزی طی سال گذشته

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این نهاد سال گذشته نیز موفق به ساخت ۹۹ واحد مسکونی برای محرومان و آسیب دیدگان بلایای طبیعی در استان شده است، گفت: در این مدت برای هزار و ۵۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد شد.

سرهنگ سعید فرامرزی

به گزارش ایکنا از مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ سعید فرامرزی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 9 اردیبهشت، در نشست قرارگاه‌های بسیج سازندگی با اقشار مردم در اراک، با اشاره به اینکه این نهاد سال گذشته نیز موفق به ساخت ۹۹ واحد مسکونی برای محرومان و آسیب دیدگان بلایای طبیعی در استان شده است، افزود: در این مدت، بیش از ۱۷۰ هزار نفر روز، اردوی جهادی برگزار و برای هزار و ۵۰۰ نفر نیز در استان اشتغال ایجاد شد.

وی، به اهداف قرارگاه‌های سازندگی و محرومیت زدایی، جهادی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی با تثبیت فرصت‌های شغلی و رونق کسب و کار، تقویت معیشت مردم، تشویق، ترغیب و ایجاد شور و انگیزه همگانی در حل مشکلات مردم با تقویت جریان و تفکر جهادی، در حل مسائل اساسی کشور نقش‌آفرینی دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: بسیج سازندگی از آغاز تأسیس با تمرکز بر توان، استعدادها و ظرفیت‌های موجود، با حضور خیرین و آحاد مردم انقلابی در قالب گروه‌های جهادی، هزاران خدمت و طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا را در سراسر مناطق محروم و کم‌برخوردار این استان اجرا کرده است.

سرهنگ فرامرزی افزود: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر با رویکرد حل مسائل اساسی مردم در موضوعات اشتغال، مسکن، معیشت، آب و راه روستایی با تعامل و هم‌افزایی بین دولت و مجلس شورای اسلامی، طرح‌های متنوعی را برای آبادانی مناطق محروم در دست اجرا دارد.

انتهای پیام
captcha