«در حلقه فرشته‌ها» روی جلد دوازدهمین شماره «نهضت»
کد خبر: 4136729
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
شماره جدید ماهنامه سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد؛

«در حلقه فرشته‌ها» روی جلد دوازدهمین شماره «نهضت»

دوازدهمین ماهنامه فرهنگی و هنری نهضت، ویژه بهمن و اسفند 1401، با تیتر «در حلقه فرشته‌ها» منتشر شد.

«در حلقه فرشته‌ها» روی جلد دوازدهمین شماره «نهضت»

به گزارش خبرنگار ایکنا، دوازدهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری نهضت، ویژه بهمن و اسفند 1401، با تصویر روی جلد جشن تکلیف دختران کلاس سومی با حضور رهبر انقلاب اسلامی و تیتر «در حلقه فرشته‌ها» منتشر شد.

در دوازدهمین شماره ماهنامه سازمان تبلیغات اسلامی «نهضت»، ضمن گزارشی از شیرین‌ترین جشن تکلیف در حسینیه امام خمینی(ره) در محضر رهبر انقلاب اسلامی، گفت‌وگو و روایت‌هایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، روحانیون جهادی در زلزله خوی، دهه هشتادی‌ها و مراسم اعتکاف سال 1401، بنیاد هدایت، سامانه همسان‌گزینی همدم، باشگاه فیلم سوره و شرکت چاپ و نشر بین‌الملل، رویداد یکصدا ایران، موسسه سماوا، سوگواره ملی نوحه‌های فاطمیه، پویش کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»، جشن‌های مردمی نیمه شعبان و ... آمده است.

جدیدترین شماره ماهنامه نهضت در چهار بخش مختلف «هنر روایت»، «هنر زندگی»، «هنر تبلیغ» و «پرونده ویژه» با موضوع‌های اجتماعی و هنری تنظیم شده است.

«لباس کارگری خدا را پوشیده‌ایم»؛ گزارشی خواندنی درباره حضور پررنگ روحانیون جهادی پس از زلزله خوی برای کمک به زلزله‌زدگان عنوان «پرونده ویژه» این شماره از ماهنامه نهضت است که شامل گفت‌وگو با حجت‌الاسلام خلیل‌زاده، از روحانیون جهادی حاضر در خوی با همین عنوان، گزارش رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی از خدمت‌رسانی قرارگاه صاحب‌الزمان(عج) به زلزله‌زدگان با عنوان «به نام منجی، برای مردم» و گفت‌وگو با امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان با عنوان «خوی لرزید، دلمان نلرزید» است.

«پرواز سیمرغ‌ها به حوزه هنری» مهم‌ترین عنوان بخش «هنر روایت شماره دوازدهم ماهنامه نهضت است که در آن گزارش‌هایی از درخشش دو فیلم «عطرآلود» و «در آغوش درخت» از ساخته‌های سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر 1401 منتشر شده است.

گزارشی از تازه‌ترین آلبوم موسیقی حوزه هنری با عنوان « چرا باید «زار» را شنید؟»، گفت‌وگو با محسن نادری، مدیر مؤسسه سماوا ـ از زیرمجموعه‌های حوزه هنری که در زمینه کتاب‌های صوتی فعالیت می‌کند ـ با عنوان «ما همگان محرمیم، آنچه بدیدی بگو»، گفت‌وگو با محمدجواد موحد، مدیرعامل باشگاه فیلم سوره با عنوان «سلام به آینده»، گزارشی از نتایج تحقیق مستند و مصاحبه محققان پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) با 70 بازداشت شده اعتراضات خیابانی اخیر با عنوان «بچه‌های ما را چطور فریب دادند؟»، گزارشی از سهم تئاترهای حوزه هنری و موفقیت آن‌ها در جشنواره تئاتر فجر با عنوان «درخشش روی صحنه» و ... از دیگر مطالب مهم بخش «هنر روایت» شماره جدید ماهنامه نهضت است.

«قنوت‌هایی از جنس آیینه» با اشاره به اعتکاف دانش‌آموزی به عنوان یکی از ابتکارات جذاب اعتکاف سال 1401، گفت‌وگو با عباس صالحی، مسئول اعتکاف دانش‌آموزی در مسجد امام حسن عسکری(ع) شهر قم با عنوان «پسران خورشید»، گفت‌وگو با حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی درباره جزئیات اعتکاف 1401 با عنوان «دهه هشتادی‌ها شگفت‌انگیزند»، صحبت‌های فاطمه خسروی، مجری طرح اعتکاف مادر و فرزندی با عنوان «عاشقانه‌های مادر و دختری»، گزارشی از شیرین‌ترین جشن تکلیف در حسینیه امام خمینی(ره) در محضر رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «در حلقه فرشته‌ها» و روایت‌های خواندنی از جشن نیمه شعبان با عنوان «نور، رنگ، شادی» هم مطالبی است که در بخش «هنر زندگی» شماره دوازدهم ماهنامه نهضت به آن پرداخته شده است.

«روایت سفر» شامل روایت بازدید‌های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و شرکت در محافل مختلف در اسفند و بهمن 1401 از لنز دوربین، «کلمه‌هایی با عطر پرتغال»، شامل گزارش حجت‌الاسلام علی رحیمی از تبلیغ دین اسلام در کشور برزیل، «از خانه مادری تا روایت حرف‌آوردی‌ها» شامل صحبت‌های عاطفه سعیدی‌نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی درباره برنامه‌های شاخص سازمان تبلیغات برای زنان، «عطر یاس مادرانه»، گزارشی از اولین سوگواره ملی نوحه‌های فاطمیه و... هم مهم‌ترین مطالب بخش «هنر تبلیغ» در این شماره از ماهنامه نهضت است برای استفاده علاقه‌مندان به چاپ رسیده است.

شماره دوازدهم ماهنامه نهضت ویژه بهمن و اسفند 1401، به صاحب امتیازی سازمان تبلیغات اسلامی و سردبیری علی مرادخانی در 80 صفحه منتشر شده است. 

انتهای پیام
captcha