جایزه ملی رویداد جوانی جمعیت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4135801
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

جایزه ملی رویداد جوانی جمعیت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: جایزه ملی رویداد جوانی جمعیت با محور رشد ازدواج و فرزندآوری اردیبهشت امسال به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

پوستر جایزه ملی رویداد جوانی جمعیت در آذربایجان غربی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، نیر الهامی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: جایزه ملی رویداد جوانی جمعیت با محور رشد ازدواج و فرزندآوری اردیبهشت امسال به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد به مناسبت هفته ملی جمعی از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی ادامه داد: افراد برگزیدگان استانی پس از حضور و انتخاب در این مرحله به ستاد ملی جمعیت معرفی و در مراسمی که روز ملی جمعیت با حضور رییس جمهور برگزار خواهد شد، حضور پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این رویداد فقط بحث دریافت جایزه ملی نیست، اضافه کرد: تشویق به تقویت تحکیم بنیان خانواده و معرفی الگوهای برتر در حوزه جمعیت و حمایت از خانواده‌های موفق از اهداف برگزاری رویداد جوانی جمعیت است.

الهامی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان تا ۱۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند، گفت: متقاضیان آثار خود را در قالب نقاشی، کلیپ، عکس، مقاله و پژوهش، پوستر، طراحی و گرافیک، انیمیشن و موشن گرافیک، ایده و نظر کاربردی، شعر و جملات کوتاه به ایمیل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به آدرس: banovan.ostandari.az.gh@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha