مدارس فارس به یاری نیازمندان شتافتند
کد خبر: 4135436
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

مدارس فارس به یاری نیازمندان شتافتند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از برگزاری پویش «با عیدی‌هایمان کولاک کنیم» در مدارس استان به منظور کمک به خانواده‌های اطراف مدارس خبر داد و گفت:‌ بیش از یک هزار و 500 مدرسه استان در این پویش شرکت کردند.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 30 فروردین در مراسم اختتامیه پویش «با عیدی‌هایمان کولاک می‌کنیم» در مدرسه شهید نجاتی شیراز گفت:‌ این پویش در مدارس استان فارس با هدف کمک به خانواده‌های محروم اطراف هر مدرسه برگزار شد.

وی از مشارکت بیش از یک هزار و 500 آموزشگاه استان در پویش مذکور خبر داد و افزود: در این برنامه که کانون‌های یاریگران زندگی مستقر در مدارس متولی برگزاری آن بودند، بیش از 15 هزار بسته معیشتی رمضانیه در این پویش تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند محروم اطراف مدارس شد.

شادباش تصریح کرد: همچنین مدارسی هم که در مناطق برخوردار هستند، بسته‌های خود را در اختیار محلات محروم مورد هدف خود قرار دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: ارزش ریالی بسته‌ها بین ۲۵۰ الی ۵۰۰ هزار تومان است و پیش‌بینی می‌شود بیش از 3 میلیارد تومان اقلام معیشتی رمضانیه در این پویش جمع‌آوری و تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین وظیفه فرهنگ‌سازی دارد، افزود:‌ هدف این کار آموزش کمک به همنوع در بین دانش‌آموزان است.

انتهای پیام
captcha