اجرای طرح تربیتی اَمین در ۲۴ هزار مدرسه
کد خبر: 4135194
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

اجرای طرح تربیتی اَمین در ۲۴ هزار مدرسه

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱ با اجرای طرح تربیتی امین از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه رسید.

ارزسال/ اجرای طرح تربیتی اَمین در ۲۴ هزار مدرسهبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در جمع مبلغین و مبلغات طرح امین منطقه کاشان که در سالن شهدای پاسدار این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) در رساندن پیام خدا غیر او از هیچ کس دیگری نمی‌ترسیدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه مبلغین و مبلغات امروز در بهترین شرایط آموزش و پرورش به کار تبلیغ مشغول هستند، ادامه داد: آموزش و پرورش جایی است که ضمن انتقال معارف الهی به دانش‌آموزان می‌توان با اقشار جامعه ارتباط برقرار کرد.

وی به شرایط یک مبلغ موفق در جامعه دینی اشاره و تصریح کرد: مبلغی در کار خودش موفق است که ارتباط خودش را با خداوند متعال خیلی قوی کند و از هیچ کاری در هدایت مردم دریغ نکند.

ملانوری به تأثیرگذاری بسیار زیاد خانواده در فعالیت تبلیغی مبلغ اشاره کرد و با تقدیر از همراهی همسران مبلغان، گفت: مبلغ باید تبیین معارف دینی را ابتدا از درون خانواده خود آغاز کند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۴ هزار مدرسه کشور تحت پوشش طرح تربیتی امین قرار داشتند، یادآوری کرد: در سال ۱۴۰۱ اجرای طرح تربیتی امین از ۴ هزار مدرسه به ۲۴ هزار مدرسه افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام
captcha