جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در تبریز برگزار شد
کد خبر: 4134812
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در تبریز برگزار شد

جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.

جشن روزه اولی ها، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 28 فروردین‌ماه در جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها، با بیان این‌که روزه‌داری یکی از اعمال مؤثر و مفید در راستای تقویت بعد معنوی انسان است، گفت: روزه‌داری یکی از توفیقات مهم الهی است که خداوند امسال آن‌را شامل حال شما دختران کرده است.

وی با تأکید بر این‌که روزه‌داری یکی از اعمال مؤثر در راستای دوری از گناهان است، افزود: اگر انسان بخواهد نفس خود را از گناهان دور کرده و جسمش را از سرگرم شدن در لذات مادی رهایی بخشد باید روزه‌داری را مورد توجه قرار دهد.

آل‌هاشم، با اشاره به اهمیت و جایگاه روزه‌داری در آموزه‌های دینی، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در باب اهمیت و فضیلت روزه ماه مبارک رمضان فرمودند که خداوند روزه را برای استواری اخلاص واجب کرده و رسول اکرم(ص) فرمودند که روزه سپری در برابر آتش جهنم است.

امام جمعه تبریز در خاتمه با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشن بزرگ دختران روزه‌‌اولی، گفت: امیدواریم روزه‌های این دختران مورد قبول حق قرار گیرد.

جشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در تبریز برگزار شدجشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در تبریز برگزار شدجشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در تبریز برگزار شدجشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در تبریز برگزار شدجشن ۱۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در تبریز برگزار شد

انتهای پیام
captcha