برپایی سفره افطاری ساده خیابانی در محله باغ فیض
کد خبر: 4134695
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

برپایی سفره افطاری ساده خیابانی در محله باغ فیض

برنامه سفره افطاری ساده خیابانی طی روز سه‌شنبه، ۲۹ فروردین‌ماه در محله باغ فیض تهران برگزار می‌شود.

سفره افطاری سادهمرتضی متشرعی، فعال مذهبی ـ فرهنگی در گفت‌وگو با ایکنا، در رابطه با برپایی سفره افطاری ساده خیابانی در محله باغ فیض اظهار کرد: در راستای پویش میهمان سفره کریمان، برنامه سفره افطاری ساده خیابانی طی روز سه‌شنبه، ۲۹ فروردین‌ماه در محله باغ فیض، میدان شهدای باغ فیض، جنب حسینیه ریحانة‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.

متشرعی گفت: این برنامه با همکاری بسیج نوجوانان پایگاه شهید ناطق نوری و اداره فرهنگی شهرداری منطقه ۵ و حوزه اجتماعی ناحیه ۳ به صورت مشارکتی اجرا می‌شود. همچنین، این مراسم با هدف برپایی سفره افطار به صورت خیابانی و با پذیرایی افطار ساده از رهگذران انجام می‌شود.

به گفته این مداح اهل بیت(ع)، در این مراسم که با حضور نوجوانان و جوانان اعم (از دختر و پسر) برگزار می‌شود، گروه سرود بشری به اجرای برنامه پرداخته و حجت‌الاسلام احسان جهانی (عمو جهانی) هنرنمایی می‌کند. همچنین، سرود روزه اولی‌ها و ذکر جهانی بازخوانی ‌شده و طی مراسمی از روزه اولی‌ها تقدیر می‌شود.

این فعال مذهبی ـ فرهنگی در پایان تصریح کرد: در پایان برگزاری تیم مراسم نیز نماز جماعت مغرب و عشا اقامه شده و پذیرایی افطار ساده از مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha