شهید صیاد شیرازی مظهر ولایت‌مداری بود
کد خبر: 4133584
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی تهران(شمال):

شهید صیاد شیرازی مظهر ولایت‌مداری بود

حجت‌الاسلام والمسلمین الفتی به برخی از ویژگی‌های اخلاقی و عملی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی پرداخت و گفت: این شهید مظهر ولایت‌مداری و مجاهد فی سبیل‌الله بود.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن، روز گذشته، ۲۲ فروردین‌ماه در راستای بزرگداشت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با تلاوت احسان‌الله رحمانی و محمودی از قاریان ممتاز آجا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه پدافند هوایی  تهران(شمال) برگزار شد.

طی این مراسم حجت‌الاسلام الفتی، رئیس عقیدتی _ سیاسی منطقه پدافند هوایی  تهران(شمال) ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) به تفسیر آیات تلاوت شده پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت تدبر در آیات الهی افزود: برابر آیات تلاوت شده انسان به دو گروه تقسیم می‌شود؛ گروه اول که امیدی به لقای پروردگار ندارند و در برابر حقایق چشمان خود را بسته‌اند و سرمست عالم دنیوی هستند. گروه دومی که با داشتن هدف عالی و کمال، امید به لقای الهی دارند و تجارت، معامله و حوادث زندگی، آنان را از یاد خدا غافل نمی‌کند.

محفل انس با قرآن

الفتی با اشاره به اهداف پیامبران درباره ارائه سبک زندگی معنوی و هدفدار و نیز خصوصیات اخلاقی و عملی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، نورانیت و پرهیزکاری را یکی از خصلت‌های مردان راه خدا دانست و گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی مظهر ولایت‌مداری و مجاهد فی سبیل‌الله بود.

محفل انس با قرآن

حسن ختام محفل، مداحی و مرثیه‌سرایی در غم شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و برپایی مراسم سینه‌زنی بود.

انتهای پیام
captcha