آشنایی با محصولات و خدمات مؤسسه کشوری مهد قرآن در نمایشگاه
کد خبر: 4133030
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

آشنایی با محصولات و خدمات مؤسسه کشوری مهد قرآن در نمایشگاه

بازدیدکنندگان سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌توانند با حضور در غرفه مؤسسه کشوری مهد قرآن از آخرین محصولات تولیدی آنها در عرصه مکتوب و نرم‌افزار و همچنین استعدادیابی حفظ قرآن و مشاوره بهره‌مند شوند.

مؤسسه کشوری مهد قرآنبه گزارش خبرنگار ایکنا، مؤسسه کشوری مهد قرآن طبق سنوات سال گذشته در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور پیدا کرده است. 

آشنایی با دوره‌ها و ویژگی‌های آموزشی این مؤسسه در امر حفظ قرآن ویژه گروه‌های مختلف سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، معرفی شعب و کانون‌های مؤسسه در سراسر کشور و در تهران، استعدادیابی حفظ و مشاوره، آشنایی با نحوه آموزش در مهدشکوفه‌ها و روند صدور مجوز از جمله خدماتی است که بازدیدکنندگان از این غرفه دریافت می‌کنند.

متقاضیان و افراد توانمند در صورت برخورداری و تمایل به راه‌اندازی مهد شکوفه‌های مؤسسه و همچنین همکاری با مؤسسه در زمینه راه‌اندازی شعب می‌توانند با مراجعه به این غرفه واقع در راهروی اصلی، روبروی ستون‌های 112 نسبت به تکمیل فرم‌های مورد نیاز اقدام کنند و پس از تأیید صلاحیت علمی و مدیریتی از سوی هیئت علمی و هیئت مدیره مؤسسه به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد و جزئیات بیشتر در اختیارشان قرار داده می‌شود.

همچنین این مؤسسه دارای محصولات تولیدی در عرصه مکتوب چون کتاب‌های آموزش مفاهیم قرآن در 9 جلد، آموزش روخوانی و تجوید همراه با لوح فشرده، کتاب زندگی در پرتو قرآن، کتاب اسوه حسنه، کتاب بوی گل محمدی، کتاب تفسیر سوره احزاب، دوره 5 جلدی برگزیده تفسیر نمونه و محصولات نرم‌افزاری و لوح‌های فشرده چون سه بار تکرار کل قرآن، پژوهش و تلاوت ترتیل و ترجمه به چندین زبان، دستگاه قرآن دیجیتال و نرم‌‌افزار آموزش مفاهیم قرآن است. 

مؤسسه مهد قرآن با تشکیل یک کلاس آموزش حفظ قرآن در خرداد ۱۳۷۱ از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی فومنی الحائری پایه‌‌گذاری شد و اکنون در بیش از 20 استان و 150 شهرستان دارای شعب، کانون و مهدهای شکوفه‌ها است. همچنین پایگاه اینترتنی این مؤسسه به نشانی https://ayeh.ir است.

یادآور می‌شود، سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تا 26 فروردین‌ماه از ساعت 17 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام
captcha