حمایت از بانوان کارآفرین در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 4131965
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

حمایت از بانوان کارآفرین در نمایشگاه قرآن

در راستای بخشی از شعار سال مبنی بر «رشد تولید» رواق شرقی مصلای امام خمینی(ره) به بانوان کارآفرین اختصاص پیدا کرده است.  

بانوی کارآفرینطیبه دین‌محمدی، مسئول مؤسسه کارآفرینی ایران بانو در گفت‌وگو با ایکنا گفت: از سال 97 در حوزه توسعه و حمایت از بانوان کارآفرین در حوزه صنایع دستی و کسب و کارهای خانگی شروع به فعالیت کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 5 هزار بانوی کارآفرین در این شبکه عضو شده‌اند، افزود: یکی از اقدامات در زمینه بازاریابی و فروش است. این امر جدا از بحث آموزش، مشاوره، راهاندازی کسب و کار و برندسازی است تا برای استان‌های مختلف، رویدادهای فروش برگزار کنیم.

دینمحمدی اضافه کرد: در این راستا و براساس شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، امسال مدیریت سیامین نمایشگاه بینالمللی قرآن تصمیم گرفتند رواقی را به کارآفرینان تولیدکننده اختصاص دهند. لذا از بانوان کارآفرین از سراسر کشور دعوت به عمل آمد و در مجموع 80 بانو برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه این بانوان صنایع دستی، صنایع فرهنگی تولیدی و سوغات شهر و استان خود را برای فروش عرضه میکنند، ادامه داد: این نمایشگاه برای معرفی و برندسازی بسیار اثرگذار است چراکه این نمایشگاه جز پربازدیدترین نمایشگاه‌هاست و فرصتی مناسب است تا این بانوان بتوانند با یک بازدید حداکثری محصول و برند خود را به مردم بشناسانند.

دین‌محمدی با تأکید بر اینکه برخی از بانوان شرکت‌کننده در این بخش از نمایشگاه قرآن، نماینده‌ای از مجموعه خود هستند، گفت: مهمترین نیاز این بانوان، بحث تبلیغات است. در فضای نمایشگاه قرآن، در پیام‌های تبلیغی نمایشگاه، نقشه‌ای که به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود و تبلیغات تلویزیونی به حضور این بانوان در نمایشگاه قرآن اشاره چندانی نشده است و به دلیل اینکه این بخش به دور از شبستان اصلی است، نیازمند این هستیم که بازدیدکنندگان به سمت این غرفه‌ها راهنمایی شوند.

یادآور می‌شود، سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» تا 26 فروردین ماه از ساعت 17 تا 24 پذیرای علاقه‌مندان است. 

انتهای پیام
captcha