ضرورت تلاش برای کسب رضایت عمومی مردم در خدمت‌رسانی
کد خبر: 4131740
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

ضرورت تلاش برای کسب رضایت عمومی مردم در خدمت‌رسانی

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت تلاش برای تحقق اهداف سلامت‌محور و رضایت عمومی در راستای خدمت‌رسانی به مردم، گفت: باید تلاش شود تا مردم از روند توسعه خدمات در مقایسه با زمان پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اطلاع یابند.

دیدار آیت‌الله دژکام با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 16 فروردین در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر ضرورت تلاش برای تحقق اهداف سلامت‌محور و رضایت عمومی در راستای خدمت‌رسانی به مردم، گفت: باید تلاش شود تا مردم از روند توسعه خدمات در مقایسه با زمان پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اطلاع یابند.

وی، نقش اساتید شاخص دانشگاه را در آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی به دانشجویان و نسل جوان تاثیرگذار خواند و افزود: با برنامه‌ریزی و تغییر در رویکردهای آموزشی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان خارجی و بین‌الملل، باید برای توسعه فرهنگ انقلاب شکوهمند اسلامی به دنیا تلاش کرد.

آیت‌الله دژکام، جامعه علمی شامل اساتید و دانشجویان را دارای جایگاه تاثیرگذاری در فرهنگ‌سازی دانست و بر نقش دانشگاه، مسئولان و اساتید در توسعه ارتباطات بین‌الملل تاکید کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات جهادگونه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی گفت: اقدامات مطلوبی در راستای توسعه عمرانی مراکز درمانی، بهبود خدمات رفاهی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام شده و باید با تلاش در حوزه‌های مختلف به ویژه در حیطه‌های پژوهش، آموزش و امور بین‌الملل به عنوان محورهای علمی جامعه دانشگاهی، خدمت‌رسانی افزایش یابد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این دیدار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم؛ رشد تولید» گفت: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به نحوی برنامه‌ریزی شده تا اولویت بخشیدن به برنامه‌ها موجب کاهش تورم و محقق شدن این اهداف شود.

وی تلاش مسئولان برای مدیریت کرونا در استان، توسعه زیرساخت‌های سلامت استان با راه‌اندازی مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی و تجهیزات پزشکی موردنیاز، تلاش برای کاهش بار مراجعه بیماران از شهرستان‌ها به بیمارستان‎ها و مراکز درمانی شیراز، پرداخت معوقه‌ها و مطالبات مالی اساتید، کارکنان و دانشجویان در سال گذشته را از جمله محورهای شاخص فعالیت‌های دانشگاه در راستای رضایتمندی مردم، اساتید، کارکنان و دانشجویان برشمرد و گفت: این دستاوردهای مهم با تلاش بی وقفه مجموعه دانشگاه در سراسر استان، هم‌اندیشی، اصلاح امور، صرفه‌جویی و جلوگیری از چالش‌ها محقق شده است.

حسینی با اشاره به بهره‌مندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از توانمندی و ظرفیت‌های بالای اساتید برجسته، از تلاش برای ارتقای جایگاه علمی و مرجعیت دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور و منطقه خبر داد و افزود: تلاش شده است تا علاوه بر تعلیم و تربیت که از رسالت‌های دانشگاه است، با بهره‌وری از تاثیر علمی انقلاب اسلامی در دانشگاه، روحیه انقلابی در دانشجویان نیز افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha